לאור המצב הביטחוני: בזק ופרטנר מעניקות הטבות ללקוחות

בזק תאפשר לקבל מספרי חירום מ-144 ולהשתמש בשירות "עקוב אחריי" ללא תשלום ● פרטנר שלחה ניידת לאזור הכינוס של כוחות צה"ל עם שקעים, מטענים וכיבוד, ומרחיבה את קיבולת האתרים הסלולריים

לאור המצב הביטחוני הודיעו בזק ופרטנר על הטבות למען תושבי אזורי העימות.

בזק הודיעה כי שירות "עקוב אחריי" לכל מספר, נייח או נייד, יינתן ללא תשלום – הן ללקוחות הפרטיים והן ללקוחות העסקיים. בנוסף, ללקוחות העסקיים תעניק בזק 300 הודעות SMS חינם במסגרת שירות Bsms, המאפשר הפצת מסרונים למספר גדול של נמענים באמצעות אפליקציה ייעודית. כמו כן, מוקד 144 ייתן מספרי חירום ללא חיוב.

פרטנר הודיעה כי היא מאפשרת לכל לקוחותיה, בכל הארץ, החל מהיום ועד יום א' בחצות לצפות ללא תשלום בתכני הטלוויזיה באפליקציית MyHDTV ובפורטל החברה.

בנוסף, היא הודיעה על תגבור מוקדיה בראש העין ובחיפה ומרחיבה את קיבולת האתרים הסלולריים בריכוזי האוכלוסייה באזורי המתיחות כדי לאפשר הקמה ורציפות שיחה בעתות עומס.

לטובת החיילים שלחה פרטנר ניידת לאזור הכינוס של כוחות צה"ל, המצוידת בגנרטורים, שקעים ומאות מטענים לכל סוגי המכשירים. בניידת יש גם סוללות להחלפה, מכשירי סלולר לשימוש החיילים, כיבוד ומתנות.

עוד הקימה החברה לטובת עובדי החברה ובני משפחותיהם באזורי המתיחות מוקד תמיכה וליווי ייעודי. המוקד פעיל 24 שעות ביממה ונותן מענה לכל צורך שעולה מצד העובדים והמשפחות של העובדים שגויסו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים