אבי שחם, סאפ: "שרשראות האספקה בארגונים אינן ערוכות טכנולוגית לענות על דרישות הלקוחות"

"המורכבות של שרשראות האספקה הולכת גדלה וארגונים אינם מוכנים לכך", אמר שחם, מומחה פתרונות בתחום בחברה ● לדבריו, "מיחשוב התהליכים האלה הוא היעד הבא של סאפ בשוק הארגוני"

"שרשראות האספקה בארגונים ברחבי העולם אינן ערוכות מבחינה טכנולוגית לענות על דרישות הלקוחות ותפקידנו לסייע להן בשנים הקרובות", כך אמר אבי שחם, מומחה פתרונות שרשרת אספקה בסאפ (SAP) ישראל.

שחם דיבר במסלול אפליקציות עסקיות אותו הנחה במסגרת כנס ISUG 2014 שנערך באחרונה באולם האירועים אווניו בקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. לדבריו, "תחום שרשרת האספקה הוא היעד הבא של סאפ בשנים הקרובות".

"המורכבות של שרשראות האספקה הולכת גדלה, ויש הרבה מאוד טכנולוגיות. הכול מתחיל בדרישת הלקוחות והלקוחות שלהם. האם הארגונים מוכנים? התשובה היא לא", אמר שחם.

הוא ציין כי "הפתרונות של סאפ מאפשרים לארגון לבצע תהליך תכנון מושלם, כולל מענה להיבטים לוגיסטיים כמו תובלה אווירית או ימית. היתרון המרכזי הוא שכל הפתרונות שלנו בתחום מחוברים למערכות הליבה של סאפ בארגון, ובראש וראשונה HANA. בנוסף, העובדה שאנחנו עובדים בענן מקלה מאוד את היישום. למעשה, לא צריך להתקין שום דבר".

שחם אמר כי הפעילות של סאפ בתחום שרשרת האספקה מבוצעת במסגרת תוכנית כללית שנקראת Integrated business planning. "העבודה נעשית בצמוד ללקוח", ציין. "אנחנו מעניקים לו את מרחב הפתרונות הקיימים תוך ראייה עסקית כוללת, עם דגש על שילוביות מלאה בין הכלים".

רועי זוהר, מנמ"ר נס טכנולוגיות. צילום: קובי קנטורהוא נקב בשמות של מספר ארגונים שהטמיעו פתרונות שרשרת אספקה של סאפ, כמו מכונות לממכר משקאות קלים של קוקה קולה (Coca Cola), שם היא מסייעת לשפר את השירות ללקוח ולתת לו מענה בזמן המונדיאל.

להיות מנמ"ר בחברה גלובלית
רועי זוהר
, מנמ"ר נס טכנולוגיות, סיפר על מהות העבודה כמנמ"ר בחברה גלובלית. "ההנהלה מצפה ממך שתהיה חלק בלתי נפרד מליבת העסקים של החברה ולא סתם טכנאי מחשבים", הוסיף. "הציפייה ממנו היא שינהל וייתן מענה בצורה יעילה וטובה. עברו הימים שבהם מנמ"רים ניהלו 'אוגדות' של 100 איש. המנמ"ר הוא חלק מההנהלה ותפקידו להיות קשוב לצורכי הביזנס ולתת מענה הולם".

זוהר סיפר על מרכז השירות שאגף מערכות המידע של נס מפעיל, קודם כל עבור העובדים. "לאחר בחינה מחודשת מצאנו שיש לנו מערכת שיודעת לתת מענה כל כך טוב לאנשים שלנו ואין סיבה שלא נחלוק את המידע עם המנמ"רים הלקוחות שלנו. בכך אנחנו מורידים מהם כאב ראש ומאפשרים להם למלא את המשימה המרכזית שלהם – לסייע לארגון בליבת עסקיו", אמר.

פעילות מרכז השירות של נס משולבת עם פעילות היועצים שהיא מעסיקה, העובדים על בסיס שעתי, והם זמינים ללקוחות בכל שאלה שהם נתקלים בה. זאת, בנוסף לשירותי תחזוקה שנס מעניקה למנמ"רים.

דוברים נוספים במסלול זה היו אלון שלום ואביטל לוי ממשרד הביטחון, שהציגו את מערכת נתיבים, הממחשבת את מערך התובלה של צה"ל על פלטפורמת SRM; אלי שחם מחברת החשמל, שדיבר על יישום PPM ביחידת ה-IT של החברה; ומדי קרקשון מזרחי מהתעשייה האווירית, שהציגה את מערכת BPC של סאפ שהוטמעה בתחום בקרת הכספים על החברה. לדבריה, המערכת חוללה מהפכה של ממש בניהול מערכת הדו"חות הכספיים של התעשייה האווירית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ilana

    רועי זוהר, השם הולך לפניך , עלה והצלח , מכירים מנס ,

אירועים קרובים