טופ אימאג' הישראלית תרכוש את eGistics האמריקנית תמורת 18 מיליון דולר

החברה הנרכשת, מדאלאס שבטקסס, מספקת פתרונות לעיבוד תמונות ונתונים אשר מאפשרים מיכון של תהליכים עסקיים באמצעות מיטוב של האחסון

טופ אימאג' הישראלית הודיעה כי תרכוש את eGistics האמריקנית תמורת 18 מיליון דולר.

החברה הרוכשת פועלת בעולמות ניהול התוכן הארגוני (ECM) וניהול התהליכים העסקיים (BPM), ויש לה פלטפורמת עיבוד תוכן באמצעות מכשירים ניידים MIP. הנרכשת מספקת פתרונות ענן לשוק הבנקאות והתשלומים.

על פי תנאי ההסכם, תשלם טופ אימאג' מחצית מסכום הרכישה במזומן ו-50% במניותיה. השלמת הרכישה, בכפוף לתנאים המקובלים, צפויה להתרחש ברבעון השלישי.

eGistics, מדאלאס שבטקסס, מספקת פתרונות לעיבוד תמונות ונתונים אשר מאפשרים מיכון של תהליכים עסקיים באמצעות מיטוב של האחסון, הניהול והאספקה של מידע עסקי קריטי, במגוון יישומים. לחברה יש פורטל iRemit לניהול תשלומים, אשר זמין באמצעות פלטפורמת CloudDocs ומשמש כיישום של תהליך שמאפשר לעבד תשלומים בענן. הנתונים מעובדים ומאוחסנים ב-CloudDocs המאובטחת, מבוססת הענן ועושה שימוש בטכנולוגיות הצפנה וגילוי חדירות.

"הרכישה יוצרת שילוב אטרקטיבי מנקודת מבט אסטרטגית, גיאוגרפית, טכנית ופיננסית", אמר יצחק נקר, מייסד טופ אימאג' והיו"ר הביצועי של החברה. "הרכישה תאיץ את קצב הצמיחה שלנו ותגדיל את הרווחיות, וגם תאפשר לנו גם לפנות לשוק גדול יותר ותביא להתרחבות שלנו בארצות הברית. נוכל להציע ללקוחות אמריקניים גדולים פתרון מקיף, שיכלול גם את היישומים שלנו למכשירים ניידים". נקר ציין כי "בין לקוחותינו נמנים ארבעה מבין חמישה הבנקים הגדולים בארצות הברית, שניים מבין מעבדי התשלומים הגדולים ביותר וכמה תאגידים מובילים בה".

"העסקה תספק לנו ערוץ הפצה נוסף שיאפשר להציע את היישומים הייעודיים שלנו לקליטת נתונים במכשירים ניידים למוסדות פיננסיים גדולים בארצות הברית, שקודם לא הגענו אליהם", אמר מייקל שריידר, מנהל התפעול הראשי של טופ אימאג'. "לפלטפורמת eFLOW, שהיא ספינת הדגל שלנו, יש יכולת לקביעת הגדרות תצורה ואינטגרציה עם מספר גדול של יישומי ERP, יישומי CRM ויישומים נוספים ליחידות עסקיות". הוא הוסיף כי "אנחנו עדים למעבר של השוק לזיהוי חכם של נתונים לענן, והחזון שלנו הוא למנף את הזמינות הרחבה של פלטפורמת הענן על מנת להביא יכולות אלה ללקוחות רבים נוספים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים