HOT הודיעה על מינוי שני סמנכ"לים חדשים

אייל קרמר מונה לסמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה ואבנר קריב - לסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול ● קרמר מגיע ל-HOT לאחר שנים של עבודה באלקטרה מוצרי צריכה, ואילו קריב הוא מינוי מתוך החברה עצמה

HOT הודיעה על מינויים של שני סמנכ"לים חדשים: אייל קרמר מונה לסמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה ואבנר קריב – לסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול.

קרמר מגיע ל-HOT לאחר שנים ארוכות של עבודה באלקטרה מוצרי צריכה. בתפקידיו האחרונים הוא כיהן כממלא מקום זמני למנכ"ל וכסמנכ"ל בכיר בחברה, וקודם לכן כסמנכ"ל וכמנהל חטיבת שירות הלקוחות שלה, במשך שבע שנים.

הוא מביא עמו לתפקיד ניסיון בהובלת שינויים וניהול של מערכי שירות ואיכות. קרמר ניהל מערך שירות ארצי עתיר כוח אדם, לרבות את מערך השירות הטלפוני של אלקטרה מוצרי צריכה, המערך הלוגיסטי ומערך הטכנאים בפריסה ארצית. הוא בוגר ומוסמך בכלכלה ומנהל עסקים ממכללת רופין.

אבנר קריב, סמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של HOTמינויו של קרמר מגיע לאחר שלפני יומיים הודיעה HOT על הרחבת שירות הלקוחות שלה – הן בגיוס עובדים חדשים והן בהשקעה כספית נוספת. המהלך מגיע לאור התלונות הרבות שהמוקד סופג, שהובילו את משרד התקשורת להשית עליה קנס בסך 1.3 מיליון שקלים.

יחד עם קרמר מונה אבנר קריב לסמנכ"ל הטכנולוגיות והתפעול של HOT. קריב שימש במרוצת שלוש השנים האחרונות במספר תפקידים בחברה: בתפקידו האחרון כראש מערך התפעול ומטה הטכנולוגיות, במסגרתו הוביל את פריסת האינטרנט שמציעה HOT במהירות של עד 200 מגה ואת הפיתוח הטכנולוגי של ה-HOTFiberBox. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ובניהול מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון.

לדברי אילן צחי, מנכ"ל HOT, "אני משוכנע שמינויים מקצועיים אלה יוסיפו עוצמה וניסיון להנהלת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים