רצח, סקס, סמים, כסף – וגוגל

המשטרה פענחה את מותו של בכיר בענקית הרשת וחושדת כי הוא נרצח על ידי נערת ליווי, שהזריקה לו מנת יתר של הרואין

בסיפור העצוב הזה יש הכול: רצח, סקס, סמים, כסף – וגוגל (Google). יש בו נערת ליווי, מנת יתר ובכיר בחטיבת X של החברה, שהמשטרה פענחה את הרצח שלו.

השוטרים עצרו את אליקס קתרין טיכלמן, בת 26, נערת ליווי יקרה מג'ורג'יה, בחשד שרצחה את פורסט טימותי הייס מגוגל, בן 51. על פי החשד, היא זו שהזריקה לו את מנת היתר של ההרואין  שממנה הוא מת בעודם שטים על יאכטה סמוך לחופי סנטה קרוז, קליפורניה. על פי המשטרה, השניים קיימו מערכת יחסים ממושכת.

מהמשטרה נמסר כי לאחר שהייס איבד את הכרתו, קלטו מצלמות האבטחה את טיכלמן נמלטת מהמקום,. עם זאת, היא לא ממש מיהרה – טיכלמן חלפה באדישות על פני גופו השרוע כמה פעמים כשאספה את חפציה, ואפילו הספיקה ללגום כוס יין לפני שהסתלקה סופית מהזירה. "היא לא הראתה שום אכפתיות כלפיו", אמר סגן מפקד המשטרה של סנטה קרוז. "היא רק ניסתה לטשטש את עקבותיה".

בעבר עבד הייס באפל (Apple) ובסאן (Sun), ובתפקידו האחרון היה מנהל בכיר בחטיבת X של גוגל, שעוסקת בפרויקטים חדשניים ושאפתניים, כמו המכוניות ללא נהג והכדורים הפורחים.

על פי המשטרה, הרומן בין השניים החל לאחר שהכירו באמצעות אתר אינטרנט שנקרא מחפשים סידורים (Seeking Arrangements), שמפגיש נערות ליווי עם לקוחות פוטנציאליים. הרשויות חקרו את מותו של הייס מאז נובמבר והשיגו בין היתר אימיילים והודעות טקסט שהוחלפו בין טיכלמן ללקוחותיה.

טיכלמן נכלאה בינתיים באשמת חשד לרצח מדרגה שנייה, פגיעה בראיות ונשיאה ואספקה של סמים, ולדברי המשטרה החקירה עדיין נמשכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים