Wix השיקה מוצר חדש המאפשר לשלוח דיוורים אלקטרוניים

המוצר, שישולב באופן מלא בפלטפורמה של Wix, מאפשר למשתמשים לבנות ניוזלטרים ולשלוח אותם בקלות וללא צורך בקוד

Wix השיקה את Wix ShoutOut – מוצר שמאפשר לבנות ניוזלטרים ודיוורים אלקטרוניים ללא צורך בקוד.

זהו המוצר הראשון שעושה שימוש ב-WixHive API, שהושק לפני כחודשיים ומאפשר לאפליקציות מה-Wix App Market המותקנות באתרי משתמשים לחלוק ביניהן מידע ונתונים. מאגר הנתונים האינדיבידואלי של כל אתר מאוחסן ומנוהל בחשבונות המשתמשים של בעלי האתרים, ומאפשר להם ליהנות מיכולות חדשות, הבאות לידי ביטוי במוצרים דוגמת Wix ShoutOut.

"אנחנו מאפשרים לבעלי עסקים קטנים להקים ולנהל נוכחות אינטרנטית מקצועית לא פחות מזו של חברות ענק, אבל מבטלים את הצורך בתקציבים ובמשאבים של תאגיד", אמר אבישי אברהמי, מנכ"ל ושותף מייסד של Wix. "בדומה למוצרים אחרים בסל המוצרים שלנו, Wix ShoutOut מספק פתרון ידידותי למשתמש לצורך עסקי חיוני, ואנחנו רואים בו צעד בדרך למימוש היעד של Wix – יצירת מערכת הפעלה לנוכחות עסקית ברשת".

הניוזלטרים שנבנים באמצעות ShoutOut מבוססים על תבניות מעוצבות, שהמשתמש יכול להוסיף להן תמונות, סרטונים וטקסטים כרצונו. המוצר מספק גישה מלאה למאגר התמונות החינמי של Wix וכן לחומרים שהעלו המשתמשים לאתרי האינטרנט שלהם. עוד מאפשר המוצר למשתמשים גישה לאנשי הקשר שנאספו באמצעות אתרי ה-Wix שלהם ובנוסף, הם יכולים לייבא רשימות אנשי קשר ממקורות חיצוניים כגון ג'י-מייל (Gmail) או Outlook CSV.

כל ניוזלטר כולל יכולות שיתוף ברשתות חברתיות ומאפשר למשתמש לעקוב אחרי הצלחת הקמפיין באמצעות נתונים שונים, כגון מספר צפיות, מעקב פתיחות וקליקים. הניוזלטר אף נשמר בחשבונו של המשתמש והמוצר מאפשר שכפול, עיצוב מחדש, שינויי תוכן ושליחה חוזרת בקלות.

גרסת הבטה של ShoutOut היא חינמית ובהמשך, עם שחרורו המלא, יהפוך המוצר ל-Freemium.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים