EntryPoint תקים חברה בת בפארק ההיי-טק בבאר שבע

החברה החדשה תעסוק בפרויקטי פיתוח בתחום התקשורת ופתרונות תקשורת בענן ותעסיק בשלב הראשון 10 עובדים ● EntryPoint מעריכה כי היא תניב לה בשנה הראשונה הכנסות של כארבעה מיליון שקלים

בימים בהם באר שבע מופגזת בטילים מרצועת עזה, חברת EntryPoint מודיעה על הקמת חברה בת שתפעל מפארק ההיי-טק בעיר. הסניף החדש יעסוק בפרויקטי פיתוח בתחום התקשורת ופתרונות תקשורת בענן ובשלב הראשון יועסקו בו 10 עובדים. החברה מעריכה כי הפעילות בשנה הראשונה תניב לחברה הכנסות של כארבעה מיליון שקלים.

Entrypoint היא חברת IT שפועלת בישראל וגם בחו"ל ומבצעת פרויקטים במספר תחומים, ביניהם בדיקות ופיתוח תוכנה, אבטחת מידע, שירותי IT, אוטומציה ושליטה ובקרה. מהחברה נמסר כי בשנה האחרונה היא ביצעה עשרות פרויקטים בארץ ובעולם, והציגה גידול של כ-50% בהכנסותיה. באחרונה היא הודיעה על גיוס של כ-50 עובדים שישתלבו בפרויקטים החדשים והקיימים של החברה.

טל גרנות, מנכ"לית EntryPoint, אמרה כי "הקמנו את הסניף בבאר שבע במסגרת הפרויקט של המדען הראשי לפיתוח הפריפריה ויישובי הדרום דרך הסייבר הישראלי. במסגרת זו, הסניף הדרומי שלנו יהווה מרכז פיתוח עבור חברות בתחום. בשלב הראשון הוא ישמש בעיקר את רד נגב כספק משנה. במסגרת זו נבחרנו על ידי רד לספק חבילות עבודה – פרויקט פיתוח תוכנה במודל Turn Key בהסכם לחמש שנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים