יהוד מרסיאנו, מנמ"ר עיריית באר שבע: "ה-IT שלנו ערוך לעבודה סביב השעון – אם נעבור לחירום"

עיריית באר שבע תגברה את המוקד העירוני וערוכה להרחיב אותו אף יותר, אולם לא מתגברת בינתיים את המשמרות של טכנאי המיחשוב, אמר מרסיאנו ● לדבריו, "אנחנו מצויים במצב של 'שגרה בחירום' - מנסים לשמור על העבודה בשגרה לצד היערכות, כמו שהאירועים מחייבים"

יהוד מרסיאנו, מנמ"ר עיריית באר שבע

"ה-IT שלנו ערוך לעבודה סביב השעון – אם העירייה תעבור לעבוד במצב חירום מלא", כך אמר יהוד מרסיאנו, מנהל המיחשוב והתקשורת של עיריית באר שבע.

בראיון לאנשים ומחשבים לכבוד מבצע צוק איתן אמר מרסיאנו כי "המוקד העירוני, 106, עובד במתכונת מתוגברת, לפי הצורך ועל מנת לתת מענה מהיר יותר לתושבי באר שבע, וערוך לעבודה בהיקף נרחב יותר. זה מצב שאנחנו מכירים. לצערי, אנחנו למודי ניסיון. המטרה שלנו היא לספק את המענה המהיר ביותר ולהעניק לתושבי העיר ביטחון".

לדבריו, "עיריית באר שבע נמצאת בעיצומו של תהליך הטמעת מערכת רציפות תפקודית. כבר השלמנו חלק מהמודולים והחלק האחר נמצא בפיתוח. אנחנו פועלים על מנת לשפר ולעבות את הדברים, בכלל זה טיפול בהיבט הגדרת מדיניות. הפרויקט צפוי להסתיים בתוך חודשיים-שלושה". בנוסף, ציין, כבר כיום קיים גיבוי למערכות הטלפוניה העירוניות.

מרסיאנו התייחס בדבריו גם להיבט השליטה והבקרה וציין כי "יש לנו מערכת של מצלמות – עשרות מצלמות שפרוסות בכל רחבי העיר ומספקות תמונת מצב על המתרחש. כמו כן, יש מערכות של גופי החירום שמותקנות בחדר המצב של העירייה, אולם אין חיבור בינן לבין המערכות העירוניות".

הוא הוסיף כי "כרגע אין צורך להגדיל את משמרות טכנאי המיחשוב העירוני. הם עובדים כרגיל ויש כוננים במידת הצורך".

"אנחנו מצויים במצב של 'שגרה בחירום', משמע – מנסים לשמור על העבודה בשגרה, לצד היערכות, כמו שהאירועים מחייבים. אנחנו בבאר שבע מכירים את הסיטואציה היטב וערוכים למעבר לחירום באופן מיידי", סיכם מרסיאנו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים