יחד עם מטח הטילים: האקרים פלסטיניים פרצו ל-"סטטוסים מצייצים"

ההאקרים פרסמו בעמוד הפייסבוק הפופולרי סטטוסים שקוראים לנקמה בישראל ולחיסול "המיזם הציוני", ושינו את תמונות הקאבר והפרופיל ● העמוד חזר כעבור כשעה

באותה השעה בה ירה החמאס מטח טילים כבד לעבר ישראל פרצו האקרים פלסטיניים לעמוד הפייסבוק (Facebook) הישראלי הפופולרי סטטוסים מצייצים והשחיתו אותו. אנשי פייסבוק ישראל טיפלו בפריצה והעמוד חזר לאוויר כשעה לאחר שקרתה.

במסגרת הפריצה, שינו ההאקרים את תמונת הקאבר של העמוד לצילום של ילד פלסטיני בוכה, יחד עם הדגל הפלסטיני, גולגולת והכיתוב "תשוחרר עזה", ואת תמונת הפרופיל לצילום של אישה ועליה מצויר מגן דוד נושקת לרגליו של גבר ועליו מצויר הסמל הפלסטיני.

ההאקרים פרסמו שורה של סטטוסים נגד ישראל בערבית ובאנגלית. באחד מהם נכתב: "Hacked by Gaza#" ("נפרץ על ידי עזה"). בסטטוסים אחרים הם איימו בנקמה וקראו לחמאס "לחסל את המיזם הציוני".

כך נראה עמוד סטטוסים מצייצים לאחר הפריצה

סטטוסים מצייצים הוא אחד העמודים הפופולריים בפייסבוק הישראלי וצבר מאז היווסדו יותר מ-550 אלף לייקים. מנהל העמוד הוא אבי לן, בעברו העורך הראשי של NRG. בפוסט שפרסם בעמוד לאחר חזרתו לאוויר כתב לן: "תודה לאלפים שהביעו עניין ודאגה, תודה לפייסבוק ישראל על הפעולה המהירה. עברה עלינו שעה מורטת עצבים, עכשיו הכול בסדר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים