צפו: מסך ה-"iPhone 6" שלא נשבר… בדרך כלל

סרטון שעלה לרשת מתיימר להציג את החוזק של מסך הספיר הגבישי המשוער של ה-iPhone 6 ● בואו לראות כיצד בחור אחד ניסה לשבור את המסך ומה קרה בסוף

מאז שנולדו בשבוע שעבר השמועות על מסך הספיר הגבישי המשוער של מכשיר ה-iPhone 6, הופצו ברשת עשרות סרטוני "התעללות" במסך החזק.

הסרטון שלמטה מציג את חוזקו של המסך המדובר. ייתכן שלא תבינו אף מילה מדבריו של הבחור, אבל התמונות מדברות בעד עצמן בצורה ברורה כל כך, שפשוט אין ספק באשר לעמידותו של המסך.

מה לא עושים לו… מנסים לשרוט אותו בברגים ובסכין יפנית, דופקים עליו בפטיש, מתאכזרים אליו במסמר ופטיש, מטילים אותו על הרצפה, מנסים לשרוף אותו, מנסים לשבור אותו על ידי קיפול. שום דבר לא קורה ולאחר ניגוב קליל הוא נותר שקוף לחלוטין, בלי סימן, כמו חדש. עד ש…. עולים עליו גלגליה של מכונית נוסעת. אנחנו נמנעים מספוילר, פשוט כי שווה לראות את הסרטון.

דיווחים נוספים על מסך עמיד בצורה קיצונית (אם כי לאו דווקא זכוכית מספיר גבישי) נתמכים גם בבקשת הפטנט שהגישה אפל (Apple) בשבוע שעבר, שעוסקת בטכנולוגיה לחיזוק של גביש בודד של ספיר באמצעות לחץ. באופן כללי, הדבר מתואר כטכניקה של חיסום. עוד פטנט שהגישה אפל, שעוסק בתהליכי ריבוד, מפרט שיטות בנייה שבהן זכוכית מהודקת של ספיר יכולה להפוך לגמישה תוך שימור חוזקה של השכבה החיצונית.

הערה: הכול עדיין בגדר שמועות, ניחושים ודיווחים לכאורה על הדלפות. מי יודע? האמת תתברר רק בספטמבר, וגם זה לא בטוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים