האקרים סיניים פרצו למחשבי סוכנות פדרלית אמריקנית במטרה לגנוב פרטי אלפי עובדים

היעד של ההאקרים היה המחשבים של הסוכנות הפדרלית לניהול כוח אדם ● לא ברור עד כמה עמוק הם הצליחו לחדור, אולם במשרד לביטחון פנים של ארצות הברית טוענים כי לא נגנב כל מידע אישי

האקרים סיניים חדרו בחודש מרץ השנה לרשתות המחשבים של סוכנות הממשל האמריקנית לניהול כוח אדם המאחסנת במסדי הנתונים שלה נתונים אישיים של העובדים הפדרליים – כך דיווחו בכירים בממשל לניו-יורק טיימס (New York Times), בדיווח שהתפרסם באחרונה.

לדבריהם, מטרת ההאקרים הייתה לאסוף נתונים של עשרות אלפי עובדים בעלי סיווג ביטחוני גבוה ביותר. על פי העיתון, ההאקרים השיגו גישה לכמה ממאגרי המידע לפני שהרשויות הפדרליות הספיקו לזהות את החדירה ולחסום אותה. לא ברור כמה עמוק הצליחו ההאקרים לחדור למערכות ה-IT של הסוכנות.

במסדי הנתונים של הסוכנות מוזנים פרטים של זרים עימם המועמדים לעבודה בממשל היו בקשר, נתונים אודות מקומות עבודה קודמים שלהם, מצבם הכלכלי וכן מידע אישי, למשל על נטילת סמים בעבר.

פקיד בכיר במשרד האמריקני לביטחון הפנים אמר כי על אף שמחשבי הסוכנות לניהול כוח אדם של הממשל הכילו מידע אישי, צוות תגובת החירום במשרד "לא זיהה כל אובדן או גניבה של מידע אישי".

הגילויים החדשים מדווחים על רקע ביקורו בימים אלה של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, בבייג'ינג – לטובת הדיאלוג האסטרטגי והכלכלי שמתקיים מדי שנה בין שתי המעצמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים