מנהלת בכירה ביאהו! נתבעת על הטרדה מינית

על פי כתב התביעה שהוגש בשבוע שעבר לבית המשפט בסן חוזה שבקליפורניה, כפתה מנהלת בכירה להנדסה בחטיבת המובייל על מהנדסת תוכנה ראשית בחברה לקיים עמה מספר פעמים מין אוראלי וסייברסקס, ואף הבטיחה לה "עתיד מזהיר" ביאהו!

בקליפורניה הוגשה תביעה נגד מנהלת בכירה ביאהו! (!Yahoo) על ידי עובדת שהייתה כפופה לה, בטענה להטרדה מינית ופיטורין שלא כדין.

את התביעה נגד מריה זנג, מנהלת בכירה להנדסה בחטיבת יאהו! מובייל, הגישה נן שי, שעבדה כמהנדסת תוכנה ראשית ביאהו! מאז פברואר 2013. על פי כתב התביעה כפתה זנג על שי לקיים עמה מספר פעמים מין אוראלי וסייברסקס, ואף הבטיחה לה "עתיד מזהיר" ביאהו! אם תקיים עמה יחסי מין. שי תובעת לקבל פיצוי כספי ויאהו! היא אחת הנתבעות.

זנג הקימה חברה בשם Alike שנרכשה על ידי יאהו! בשנת 2013. לפני שהצטרפה ליאהו! עבדה במיקרוסופט (Microsoft), על פי הפרופיל שלה באתר לינקדאין (LinkedIn). "אין שום אמת בהאשמות נטולות הבסיס נגד מריה זנג. מריה היא מנהלת למופת ובכוונתנו להגן בתוקף על שמה הטוב", נמסר בתגובה מיאהו!.

על פי כתב התביעה, נתנה זנג לשי, שלא בצדק, הערכות ביצועים גרועות, ובמחלקת משאבי האנוש של יאהו! סירבו לפתוח בחקירה כנגד זנג לאחר ששי פנתה אליהם בתלונה. שי הוצאה לחופשה ללא תשלום ובסופו של דבר פוטרה מיאהו!.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים