מיקרוסופט תבצע את גל הפיטורים הגדול ביותר זה חמש שנים

החברה צפויה לפטר יותר מ-6,000 איש, מרביתם עובדים ותיקים ואנשי חטיבת הניידים של נוקיה ● גל הפיטורים הנוכחי צפוי להיות גדול יותר מהגל האחרון, שאירע ב-2009, אז עמד מספר המפוטרים על 5,800

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) עומדת לבצע בקרוב את גל הפיטורים הגדול ביותר מזה חמש שנים, במסגרתו עשויים יותר מ-6,000 עובדים לאבד את משרותיהם – כך על פי ידיעה שפורסמה בבלומברג (Bloomberg). הסיבה לפיטורים, על פי מקורות יודעי דבר, היא המיזוג של חטיבת המכשירים הניידים של נוקיה (Nokia) לתוך הענקית מרדמונד. יצוין כי החברה לא הוציאה כל אישור לכך.

על פי המקורות, ההודעה על הפיטורים תתפרסם עד סוף השבוע. עיקר העובדים שיפוטרו יהיו כאלה שהגיעו מנוקיה ועובדים ותיקים שמועסקים בתחומים שמשרותיהם חופפות את הפעילות של החטיבה המתמזגת. בנוסף, מיקרוסופט מתכוונת להקטין את מחלקת המכירות וההנדסה שלה.

גל הפיטורים הבולט הקודם ממיקרוסופט אירע ב-2009. בעקבות המשבר הפיננסי, החברה פיטרה אז 5,800 עובדים, בגל שהיה עד אז הגדול ביותר בתולדותיה. על פי ההערכות, הפעם הפיטורים יהיו בהיקף גדול יותר.

הידיעות על הפיטורים הצפויים במיקרוסופט מגיעות ימים אחדים אחרי שמנכ"ל החברה, סטיה נדלה, פרסם את היעדים שלו, בהם "התייעלות" – מה שיכול להתפרש כרמז לגל הפיטורים הצפוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים