תוכן שיווקי

CommVault דורגה כמובילה, זו השנה הרביעית ברציפות, ברביע הקסם של גרטנר בתחום תוכנות גיבוי ארגוניות והתקנים משולבים

15/07/2014 16:57
CommVault

על פי גרטנר( Gartner) דוח Magic Quadrant לתוכנות גיבוי ארגוניות והתקנים משולבים "מתאר את ההתפתחות של הגיבוי, אשר כולל מוצרים חדשים, פתרונות ושיטות להגנה על קבצים, יישומים ותצלומי מערכת (system images), ולגיבוי ושחזור שלהם, בשרתים פיזיים ובשרתים וירטואליים, וכן במשרדים מרוחקים ובמכשירים בנקודות קצה. מוצרי גיבוי אלה מספקים תכונות דוגמת גיבוי מסורתי בקלטת, גיבוי בדיסק קונבנציונלי או בספריה של קלטות וירטואליות (VTL), צמצום נתונים (data reduction), תצלום מצב (snapshot), שעתוק הטרוגני והגנה רציפה על נתונים (CDP). חלק מפתרונות אלה מסופקים כתוכנה בלבד, בעוד שאחרים מסופקים כהתקן משולב שמכיל את כל הרכיבים של יישום הגיבוי, דוגמת שרת לניהול גיבוי או שרת מדיה, או רק את הרכיבים העיקריים שלו".

ב- CommVaultמאמינים כי החברה ניצבת בחזית ההתפתחות הזו, אשר מסייעת להפיק ערך עסקי מגיבוי נתונים, ומציעים את תוכנת Simpana10® אשר כוללת, בפלטפורמת תוכנה אחת, ארכיב מאוחד, גיבוי, דיווח, ניהול של תצלומי מצב, גילוי של תכנים אלקטרוניים (eDiscovery) וגישה מאובטחת לנתונים.  CommVaultגם ניצבת בחזית הטכנולוגית עם יכולות ניהול אשר מסייעות להעביר נתונים בצורה מאובטחת אל הענן וממנו. הטכנולוגיה של CommVault מספקת למשתמשים גישה מיידית למידע של כל הנתונים – ממכשירים בנקודות קצה ועד למרכז הנתונים ולענן. תוכנת Simpana10 של CommVault מעניקה לארגונים ולעובדיהם יכולות של שירות עצמי, חיפוש לצורך עמידה בתקנות הרגולציה וכלי ניתוח שמסייעים להגביר את התפוקה. בעזרת Simpana10 יכולים הלקוחות לצמצם את ההוצאות עד כדי מחצית, להפחית את תקורות הניהול בשיעור של עד 80 אחוזים ולהקטין את עלויות התמיכה המצטברות בשיעור של עד 35% .

"אנו גאים מאוד ש- CommVault דורגה על ידי גרטנר כ'מובילה' במשך ארבע שנים רצופות, וההישג מחזק את המחויבות שלנו לסייע ללקוחות לחולל מהפכה בערך של הנתונים העסקיים שלהם" אמר נ. רוברט האמר, היו"ר, הנשיא והמנכ"ל של CommVault. "אנו רואים בהישג זה אישור נוסף לכך שהגישה המקיפה והאחודה שלנו לניהול של נתונים ומידע היא הכיוון שבו מתקדם הענף, ולכך שתוכנת Simpana מעניקה יכולות ייחודיות של צמצום סיכונים והוצאות בזמן שחברות עוברות לווירטואליזציה ומרחיבות את פעילותן לתשתיות ענן".

הגידול המהיר בהיקף הנתונים, המחשבים הווירטואליים והאימוץ של הענן מציבים שורה של אתגרים חדשים, שעמם קשה להתמודד בשיטות המסורתיות להגנה על נתונים. ב-גרטנר מציינים כי "עד שנת 2018, ישלימו ב-40 אחוזים מהארגונים את יישום הגיבוי שלהם במוצרים נוספים, או יחליפו אותו במוצרים אלה". עוד מציינים ב-Gartner כי "עד שנת 2016 יישמו ב-20 אחוזים מהארגונים – עלייה של 7 אחוזים בהשוואה לשיעור הנוכחי – רק שיטות של תצלום מצב ושעתוק, ויינטשו את הגיבוי והשחזור המסורתיים". הגישה של CommVault, אשר מבוססת על פלטפורמה אחת למודרניזציה של ניהול הנתונים, מספקת הגנה ממוכנת ושחזור מהיר של יישומים ושרתים וירטואליים, ומפחיתה את המורכבות בסביבות הנוכחיות, אשר מבוססות על יישומים. הודות לטכנולוגיית IntelliSnap® של Simpana לניהול של תצלומי מצב, תומכת כיום CommVault בכל מערכי האחסון הגדולים – התמיכה הנרחבת ביותר בענף בהשתלבות לצורך שעתוק המבוסס על מערכים ותצלומי מצב, ללא צורך בסקריפטים בהתאמה אישית.

למידע נוסף על אודות CommVault.

אירועים קרובים