eBay רשמה במחצית הראשונה עלייה בהכנסות לצד הפסד נקי

החברה סיימה את ששת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות של יותר מ-8.5 מיליארד דולר, אולם גם עם הפסד נקי של למעלה מ-1.5 מיליארד ● ברבעון השני של השנה, ההכנסות עלו לכ-4.5 מיליארד דולר והרווח הנקי גדל ל-676 מיליון

ג'ון דונהיו, נשיא ומנכ"ל eBay

eBay הגדילה את הרווחיות שלה ברבעון השני, אולם במחצית הראשונה היא רשמה הפסד נקי אל מול רווח נקי באותה התקופה אשתקד. ההכנסות, לעומת זאת, עלו בשתי התקופות – כך עולה מהדו"חות שפרסמה החברה. יצוין כי היא פספסה את התחזיות של האנליסטים לרבעון.

ההכנסות של ענקית הסחר ברשת אמנם גדלו בששת החודשים הראשונים של 2014 ב-13.15%, או מיליארד דולר, ל-8.63 מיליארד לעומת 7.63 מיליארד, אולם זינוק של יותר מ-90% בחבות המס באותה התקופה הביא אותה לרשום הפסד נקי של 1.65 מיליארד דולר לעומת רווח של 1.32 מיליארד. הרווח התפעולי שלה עלה בקרוב ל-8%.

ברבעון השני, ההכנסות גדלו ב-12.61% ל-4.37 מיליארד דולר לעומת 3.88 מיליארד והרווח הנקי – ב-5.63% ל-676 מיליון דולר בהשוואה ל-640 מיליון. הרווח הנקי למנייה עלה ב-8.16% והגיע ל-0.53 דולר מול 0.49 דולר.

לצד העלייה בהכנסות רשמה eBay גידול גם בהוצאות שלה, שזינקו ברבעון ב-14.23% ל-3.57 מיליארד דולר לעומת 3.13 מיליארד. מתוכן, ההוצאות הגולמיות צמחו ב-14.95% ל-1.39 מיליארד דולר בהשוואה ל-1.21 מיליארד וההוצאות התפעוליות – ב-13.78% ל-2.18 מיליארד דולר מול 1.92 מיליארד. הרווח הגולמי גדל ב-11.55% ל-2.97 מיליארד דולר לעומת 2.67 מיליארד והרווח התפעולי עלה ב-5.87% ל-794 מיליון דולר בהשוואה ל-750 מיליון.

ג'ון דונהיו, נשיא ומנכ"ל eBay, אמר כי "זה היה רבעון מאתגר אך למרות זאת, הצלחנו להגדיל את הפעילות המסחרית של החברה. הגידול הזה נרשם למרות העובדה שהלקוחות שלנו נאלצו לשנות את הסיסמאות שלהם, דבר שפגע קלות בפעילות המסחרית. בצד החיובי, גם החברה הבת, PayPal, הציגה ביצועים טובים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים