המכללה האקדמית אשקלון הטמיעה פתרון אחסון פלאש של קמינריו במאות אלפי שקלים

הפתרון משמש לאחסון נתונים במערך תחנות הקצה הווירטואליות במכללה, שבאמצעותו ניתנת לסטודנטים גישה לתחנות עבודה שמותאמות לצרכיהם האקדמיים

המכללה האקדמית אשקלון הטמיעה את פתרון האחסון מבוסס הפלאש (Flash) של קמינריו (Kaminario) הישראלית. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

הפתרון שהוטמע, Kaminario K2, משמש לאחסון נתונים במערך ה-VDI (תחנות קצה וירטואליות) במכללה, הכולל כ-500 תחנות ומשרת כיתות לימוד, מעבדות ואת כלל הסטודנטים במכללה. מערך האחסון של קמינריו יחליף פתרון אחסון מסורתי, שפעל עד כה בבסיס המערך.

באמצעות תחנות הקצה הווירטואליות מקבלים הסטודנטים את שירות "המחשב שלי", שכולל גישה לתחנת עבודה וירטואלית המותאמת לצרכיהם האקדמיים. השירות ניתן להפעלה הן בקמפוס והן מחוצה לו.

עוד יצוין כי הפתרון פועל בארכיטקטורת Scale-Out, ומספק מהירות וזמני תגובה משופרים בהשוואה לעבר. אלה מאפשרים לשפר את רמת השירות במערך התחנות הווירטואליות. ארכיטקטורת Scale-Out מאפשרת לשמור על רמת שירות גבוהה גם כאשר מגדילים את מספר המשתמשים.

באמצעות טכנולוגיית ה-3D של קמינריו ניתן להגדיל את נפח הביצועים מבלי לפגוע בממדים הקשורים לאחסון, דוגמת Latency, משמע – זמן ההמתנה מהרגע שבו ניתנת הוראה להעברת מידע עד שמתחילה העברת המידע בפועל. כמו כן, כוללת המערכת ממשק ניהול פשוט ואינטואיטיבי ויכולות להגנה על הנתונים.

רוני בן-ישי, מנמ"ר המכללה האקדמית אשקלון, אמר כי "אנחנו יכולים לספק כיום לסטודנטים מערך מיחשוב וירטואלי מהיר, יציב ואמין, עם זמני תגובה טובים יותר ורמת שירות גבוהה, ללא האטה או צווארי בקבוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים