שומרה חברה לביטוח הטמיעה את פתרון התוכנה BigFix, המאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה בארגון
את הפתרון מבית יבמ סיפקה אינטגריטי תוכנה, שהינה שותפה עסקית בכירה של יבמ ומתמחה במוצרי BigFix
שומרה חברה לביטוח הטמיעה את פתרון התוכנה BigFix מבית יבמ (IBM), המאפשר ניהול מרוכז של כל נקודות הקצה בארגון. הוא סופק לחברה על ידי אינטגריטי תוכנה, שהינה שותפה עסקית בכירה של יבמ ומתמחה במוצרי BigFix. הפתרון נועד בראש ובראשונה על מנת לשפר את אבטחת המידע של השרתים ומחשבי הקצה בו. באמצעות BigFix מופצים כל עדכוני אבטחת המידע במהירות ובקלות לכל שרת או תחנת קצה, ללא תלות בסוג החומרה או מערכת ההפעלה.
לדברי אורן בן שלום, מנהל אבטחת המידע בשומרה חברה לביטוח, "BigFix היא מערכת הניהול המרכזית שלנו לשרתים ותחנות העבודה. כמנהל אבטחת המידע של הארגון אני מוודא כי כל עדכוני אבטחת המידע מופצים בצורה מרכזית ומנוהלת. בנוסף, המערכת עוזרת לי לעמוד בנושאים הרלוונטיים שבתקני אבטחת המידע, הפנימיים והחיצוניים, באמצעות דו"חות Compliance מפורטים עם גישה מעשית לביצוע אוטומטי היכן שיש פערים מול הרגולציה".
בן שלום הוסיף כי "IBM EndPoint Manager נבחר לאחר בחינה מדוקדקת של מספר מוצרים בשוק. כמו כן, הבחירה באינטגרטור שיודע להפיק את המיטב מהטכנולוגיה היה פקטור משמעותי בבחירה. אינטגריטי תוכנה אכן סייעה לנו להעמיד מערכת ניהול מרכזית לשימוש אבטחת המידע בזמן קצר ותוך אכפתיות ושותפות מלאה לתהליך".
ארז גולדשטיין, מנכ"ל אינטגריטי תוכנה, הוסיף ואמר כי "שומרה חברה לביטוח מצטרפת לשורה ארוכה של ארגונים במגזר הפיננסי שרכשו את מערכת IBM EndPoint Manager, המבוססת על טכנולוגיית BigFix, ביניהם מנורה מבטחים, הראל ביטוח, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, אקסלנס נשואה, AIG, הפניקס ועוד. לשמחתנו, שביעות הרצון של הלקוחות היא בבחינת המשווק הטוב ביותר לפתרון. המערכת הינה מודולרית ומאפשרת בטווח הארוך ניהול מלא של כל השרתים ויחידות הקצה גם בתחומים כמו הפצת אפליקציות ומערכות הפעלה, תמיכה מאובטחת מרחוק, מדידת שימוש בתוכנות במחשבי הקצה ובשרתים ועוד".