באו לבקר במאורת הנמר

השנה מלאו 15 שנים לחברת Salesforce.com, שנוסדה על ידי מארק בניוף ב-1999 בסן פרנסיסקו. בניוף ייסד את החברה לאחר שפרש מצמרת הניהול של אורקל (Oracle), בה שימש בין היתר כיד ימינו של לארי אליסון, המייסד, ובמו ידיו הקים את תעשיית התוכנה כשירות (SaaS) בענן האינטרנט. הפתרון הראשון שלה היה CRM – ניהול קשרי לקוחות מורחב ומשוכלל ביותר, שמאז רק התפתח והתרחב. המוטו הראשון המוחץ שלה היה "No Software", כלומר, בלי התקנות ובלי שדרוגים – הכול בענן. המשתמש נהנה מאקו-סיסטם של מפתחי תוכנה עצמאיים, בנוסף לכל מה ש-Salesforce מציעה. החברה מעדכנת ומשפרת את התוכנה שלה ללא הפסקה, ובאותה השנייה כולם נהנים מהגרסה החדישה ביותר.

Salesforce פועלת בישראל מזה מספר שנים באמצעות אינטגרטורים, שהידועים יותר הם בלאט לפידות של מיכל בלאט ויעל לפידות-רז, ו-ServiceWise של בנצי ברנדיס, עינת צור-שיין ואחרים. לפני כשלוש שנים רכשה Salesforce את הסטראט-אפ הישראלי לאבטחה בענן Navajo, שהפך למרכז פיתוח שלה בישראל. יש ל-Salesforce לקוחות רבים בישראל, גלובליים ומקומיים, והתוכנה שלה פועלת בעברית מלאה זה כחמש שנים. אגב, מספר לקוחותיה בעולם עבר את ה-100 אלף, וקצב הצמיחה גובר. מחזור המכירות שלה הגיע בשנה האחרונה לארבעה מיליארד דולר – צמיחה של כ-33% מהשנה הקודמת, בה מכרה בכשלושה מיליארד, וערכה הבורסאי הוא כ-33 מיליארד דולר, מה שמעיד על אמון המשקיעים בדרכה ובהמשך צמיחתה.

אודליה רוזנפלד מנהלת את המשרד הישראלי של החברה, המנוהל דרך המשרד באירלנד. היא ביקרה במאורת הנמר יחד עם ג'ואל דמאי, מנהל שיווק אזורי בחברה.

מימין: אודליה רוזנפלד וג'ואל דמאי בביקור במאורת הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים אירועים ומידע זה 33 שנים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים