דיווחים: מכשירי ה-iPhone 6 יהיו דקים במיוחד

יצרניות רכיבים באסיה מסרו כי אפל דרשה מהן ליצור את מכשירי ה-iPhone מהדור הבא עם שלדה, צג וסוללה דקים יותר ● בנוסף, סרטון שהופץ ביוטיוב מראה "ניסוי עמידות" של המכשירים החדשים מול ה-iPhone 5S

אפל (Apple) דורשת להקטין ככל האפשר את העובי של הרכיבים המיועדים למכשירי ה-iPhone מהדור הבא – כך על פי דיווחים שהגיעו מיצרניות רכיבים באסיה ופורסמו באתר DigiTimes. החברה מעוניינת שהשלדה, הצג והסוללה של המכשירים, שנראה שיכונו iPhone 6, יהיו דקים יותר. מכאן עולות ההערכות כי המכשירים הללו יהיו דקים במיוחד, בסגנון ה-Air של אפל.

מכשירי ה-iPhone 5S דקים מאוד לכשעצמם ועוביים מגיע ל-7.6 מ"מ. על פי ההערכות, העובי של ה-iPhone 6 יעמוד על לא הרבה יותר מ-6 מ"מ.

הערכה אחרת גורסת שאפל עושה שימוש באבן ספיר במהלך הייצור של הצגים של מכשירי ה-iPhone מהדור הבא – עובדה שאמורה להפוך אותם לעמידים יותר. בסרטון שפרסם לא מכבר מרקז בראונלי ביוטיוב (YouTube) הוא מציג "ניסוי עמידות" במה שאמור להיות iPhone מהדור הבא מול iPhone 5S ועולה ממנו שהצג "החדש" מפגין עמידות טובה יותר בפני שריטות בסכין ועמידות בינונית בפני שיוף בנייר זכוכית, אך כשיורים עליו חץ, הוא מתנפץ מיד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאיר כהן

    אבן ספיר כבר ירד מהפרק. עוד ניסיון נואש וכושל של אפל לייצר באז.

אירועים קרובים