תוכן שיווקי

Foresight עולה על מדים

22/07/2014 16:47

בימים אלה, כשהעורף הופך לחזית, הטילים נוחתים והכוחות מסתערים, זירת הסייבר לא נותרת אדישה, אתרי אינטרנט מובילים וחיוניים המזוהים עם ישראל מותקפים או מושחתים.

Foresight החליטה להרים את הכפפה, לקחת חלק במאמץ הלאומי ולהוות "צוק איתן" לאותם ארגונים, על ידי הגנה אקטיבית על אתרי אינטרנט, צמצום משמעותי של שטח המתקפה ויצירת אתר חסין ושריד, המבוסס מיחשוב ענן גלובלי.

על הטכנולוגיה:
טכנולוגיית Foresight, שמגינה בהצלחה רבה על ארגונים מובילים בארץ ובעולם, מבוססת על יכולת הגנה יחודית ומספקת אבטחה גבוהה ביותר ללא מאמץ מצד הלקוח. Foresight לא מנסה להתחקות או לנבא את סוג ואופי המתקפות הבאות, אלא היא מייצרת מענה הוליסטי לכלל סוגי המתקפות, בין אם ידועות ובין אם לאו, ובכלל הרמות – הן ברמה התשתיתית והן ברמה האפליקטיבית.

טכנולוגיית Foresight מייצרת אתרים מוקשחים ומפרסמת אותם באופן מאובטח על תשתיות ענן גלובליות (Amazon, Azure), ובכך מאפשרת שרידות גיאוגרפית והרחקת שטח המתקפה אל העננים השונים, תוך מיקוד בטרנזקציות העיסקיות המופנות אל אתר המקור באופן מאובטח. העובדות והינסיון הרב שצברנו מוכיח כי ניתן לייצר מענה לכלל האיומים, בין אם ידועים ובין אם לאו, תוך שמירת רמת תחזוקה נמוכה ומיקוד באבטחת הטרנזקציות העיסקיות החשובות לארגון.

על החברה:
Foresight הולכת ומבססת את עצמה כפורצת דרך עולמית בתחום החדשנות בהגנה על אתרי אינטרנט. הטכנולוגיה מאפשרת להגיע לרמת אבטחה מקסימלית כנגד מכלול איומי הסייבר ומאפשרת לארגון להתמקד בהגנה על הטרנזקציות העיסקיות תוך רמת תחזוקה נמוכה.

במידה שהאתר שלך הותקף או מותקף, אנחנו מזמינים אותך לפנות אלינו מיידית ולהנות מהגנה מלאה ומיידית, ללא עלות עד לסיום המבצע.

ניתן לפנות לחברה במייל

[email protected]

אירועים קרובים