מערכת חלונות החדשה נחשפת

על פי המסתמן, התפריט החדש של כפתור 'התחל' יכיל למעשה שני חלקים: חלק שיראה בדיוק כמו התפריט הישן ובו מוצגות התוכניות השמישות בחלק העליון שלו ● לממתינים לשובו של הכפתור המיתולוגי נוכל להגיד רק שעוד חזון למועד

תמונות חדשות שנחשפו מגלות את המבנה הסופי, ככל הנראה, של תפריט ה-"התחל" החדש-ישן שאמור להיות מצורף, או לחזור, לסביבת שולחן העבודה של חלונות.

על פי המסתמן, התפריט החדש של כפתור 'התחל' יכיל למעשה שני חלקים: חלק שיראה בדיוק כמו התפריט הישן ובו מוצגות התוכניות השמישות בחלק העליון שלו, ובתחתית יהיה ניתן לבחור לגשת לכל התיקיות של התוכניות הקיימות וכן לבצע חיפוש.

החלק השני, החדש, בעצם יביא לסביבת שולחן העבודה את סביבת האריחים של חלונות שככל הנראה תהיה ניתנת להתאמה. הצד הזה של התפריט יכיל תוכניות ויישומים בצורתם החדשה, ולחיצה על האפשרויות השונות גם תעביר את המשתמש לסביבת האריחים בה יישומים פועלים בדרך כלל על מסך מלא. בנוסף, כפי שניתן לראות בחלק מהתמונות, המשתמש יוכל לבחור את מידת השקיפות של החלק החדש בתפריט.

למרות הכל, מיקרוסופט (Microsoft) החליטה בסופו של דבר להמתין עם שילוב כפתור ה-'התחל' מחדש  עד הגרסה הבאה של חלונות שתצא ב-2015. העדכון השני לחלונות 8.1 אמור להגיע לתחנת העדכונים של חלונות 8 כבר באמצע אוגוסט, והוא יהיה קטן מקודמו. כמו קודמו הוא יועבר למחשבים המבוססים על חלונות 8.1 במסגרת העדכונים השוטפים של חלונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים