Pulshot: הרבה יותר מאפליקציית צילום מסך

אם גם אתם מרבים ללכוד תמונות מסך, ולא משנה מה הסיבה, Pullshot היא ככל הנראה אפליקציה שאתם חייבים להוסיף לארסנל שלכם

עבור משתמשים רבים בטלפון שמבוסס על אנדרואיד (Android), לכידת תמונות מסך היא יכולת מאוד חשובה, אם לא הכרחית. זה נכון אפילו לכתבים כמוני, שכותבים על אפליקציות שונות ולעיתים רוצים להציג תמונות במסגרת הכתבה שמראות מסכים מסוימים שחשובים לביקורת.ממש כמו זו שאתם קוראים עכשיו.

אם גם אתם מרבים ללכוד תמונות מסך, ולא משנה מה הסיבה, Pullshot היא אפליקציה שאתם חייבים להוסיף לארסנל שלכם. מדובר באפליקציה פשוטה שמטרתה פשוטה: לעזור למשמש לעשות סדר בתמונות המסך השמורות במכשיר שלו.

הדבר הראשון שעושה האפליקציה בכל הרצה שלה הוא מעבר מהיר על התמונות השמורות בטלפון והיא מזהה בעצמה, בהצלחה מלאה יש לציין, את כל התמונות השמורות בטלפון שהינן תמונות לכידת מסך, ולא משנה באיזו אפליקציה בוצעה הפעולה.

לאחר מכן, לפחות בפעם הראשונה, מציגה האפליקציה את כל התמונות בתיקייה אחת שמכונה Screenshot. בתיקייה זו ניתן, לאחר לחיצה על המילה Select בפס התפריט העליון, לבחור תמונה אחת או יותר. לאחר שמבצעים בחירה המילה Select הופכת לאייקון שיתוף רגיל. לחיצה על האייקון הזה מאפשרת לשתף את התמונות שנבחרו באמצעות כל אמצעי שיתוף שמותקן בטלפון, מרשתות חברתיות ועד דואר אלקטרוני.

לעומת פעולה זו אפשר,גם , להעביר את התמונות המסומנות לתיקייה מסוימת תחת האפליקציה עצמה על ידי לחיצה על האפשרות Move to Folder שמופיעה בפס צהוב בתחתית המסך. ניתן לבחור להעביר את התמונות לתיקייה קיימת או ליצור תיקייה חדשה, ובקלות רבה.

בסופו של דבר, כשנכנסים לאפליקציה רואים את התמונות שכלולות בתיקייה הראשית בלבד, והן באופן טבעי התמונות החדשות יותר. לחיצה על האייקון של הספרייה, בצד שמאל למעלה, מאפשרת לראות את כל התיקיות ששמורות באפליקציה באופן מסודר, כשלצד כל תיקייה, כולל הראשית, מופיעה מספר התמונות הכלולות בה.

מעבר לכך שהדבר מקל מאוד על מעקב אחר תמונות המסך, וכמובן הניהול שלהן, ושליחה מסודרת של תמונות קשורות בבת אחת, עבור אלו שמבצעים גיבוי אוטומטי של התמונות שלהם, כחלק מהאפשרויות שמציעה גוגל, יהיה זיהוי של התיקיות החדשות בצורתן זו והן תועלה לגיבוי ברשת באופן מסודר לחלוטין.

להורדת Pullshot מ Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים