תוכן שיווקי

Software AG דורגה כמובילת שוק ניתוח מידע בזמן אמת Big Data Streaming Analytics

24/07/2014 18:21

Software AG נבחרה על ידי חברת המחקר המובילה פורסטר (Forrester) כאחת ממובילות שוק ניתוח המידע בזמן אמת. Big Data Streaming Software AG הוזמנה על ידי חברת המחקר העצמאית פורסטר להיכלל במחקר “The Forrester Wave: Big Data Streaming Analytics Platforms, Q3 2014”, אשר בוחן פלטפורמות ניתוח מידע Big Data בזמן אמת. פלטפורמת Apama לניתוח אירועים מורכבים של Software AG זכתה במחקר לציונים הגבוהים ביותר בקטגוריות היצע פתרונות ואסטרטגיה עסקית וכן ציונים גבוהים בקטגוריית נוכחות בשוק.

המחקר מציין את Software AG כחברה המציבה את חוויית הלקוח במקום הראשון. פורסטר ציינה מספר תכונות אשר הציבו את Software AG בקטגוריית החברות המובילות: פלטפורמה IBO Intelligent Business Operations  של Software AG מציעה טכנולוגיות להזרמת מידע, כלי סינון, איסוף, מסגרות עבודה ועוד. בנוסף, מתאפיינת הפלטפורמה בכלי ויזואליזציה המאפשרים בניית ממשקי משתמש ושילוב של מספר מקורות מידע,  ניתוח המידע ומיפויו ולצד תמיכה ביותר מ-100 פרוטוקולי מידע.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "אני מאמין שתוצאות מחקר זה תואמות את הפידבקים שקיבלנו מלקוחותינו אשר מבינים את הערך העסקי העצום שהם מרוויחים כשהם משתמשים בפלטפורמת IBO של Software AG. ניתוח מידע בזמן אמת הינו ליבת פלטפורמת IBO ובאמצעותו חברות יכולות לנהל Big-Data ואת האפקט ההולך וגדל של האינטרנט של הדברים. בעידן זה, כלי IBO מאפשרים לחברות לעבד, לנתח ולהגיב בזמן אמת למידע המגיע ישירות מלקוחותיהם או למידע הנאסף במקביל ממקורות חיצוניים (מדיה חברתית, אתרי חדשות וכדומה) וכל זאת על מנת להיות הראשונים להגיב לטרנדים המתרחשים בקרב לקוחותיהם ולהשיג מובילות עסקית בשוק הפעילות."

ניתוח מידע בזמן אמת (Big Data Streaming Analytics) הינו אמצעי חיוני לארגונים המעוניינים להפיק מקסימום מידע, ערך ויתרונות עסקיים מהאינטרנט של הדברים . על פי הערכות תחום זה יוסיף קרוב ל-2 טריליון דולר לכלכלה העולמית עד שנת 2020 באמצעות פתיחת שווקים וערוצים עסקיים חדשים. ארגונים המעוניינים ליישם מודלים עסקיים חדשניים וגמישים אשר יתנו מענה לשווקים חדשים, חייבים לזהות בראש ובראשונה מגמות בשוק בזמן אמת. דבר זה מתאפשר על ידי שילוב פתרונות Apama ו-Terracotta המאפשרים מינוף ארכיטקטורת In-Memory לניתוח מידע בנפחים גדולים במיוחד בזמן אמת.

פתרון Apama מוטמע בקרב לקוחות מובילים ברחבי העולם ובינהם ארגונים פיננסיים כגון  Unicredit, Royal Bank of Canada, חברות טלקום, לוגיסטיקה ועוד.

אירועים קרובים