אורקל מרחיבה פעילות בענן: הופכת לספקית נתונים כשירות

שני המוצרים החדשים יאפשרו גישה למאגר ענק של נתוני משתמשים עבור מפרסמים ומשווקים

לארי אליסון, המייסד, היו"ר ומנהל הטכנולוגיות הראשי של אורקל. צילום: פלי הנמר

אורקל (Oracle) השיקה שני שירותים מבוססי מיחשוב ענן המעניקים גישה, למה שלדברי החברה הוא מאגר ענק של נתוני משתמשים חיצוניים, אשר יהיו זמינים באופן מקוון למפרסמים ולמשווקים, תוך הלימה לאבטח מידע ולהבטחת פרטיות.

שני השירותים, הנמצאים בענן הנתונים של החברה הם DaaS for Social ו-DaaS for Marketing.

יצוין כי DaaS הם ראשי תיבות של Data-as-a-Service (נתונים כשירות). פלטפורמת ענן הנתונים המשמשת לאספקת השירותים מבוססת על רכישתה האחרונה של אורקל את BlueKai בפברואר השנה, תמורת 350 ל-400 מיליון דולר.

פתרון DaaS for Marketing מספק גישה לנתוני משתמשים מקוונים ולא מקוונים, לרבות במכשירים הניידים. על פי ענקית ה-IT, כמות פרופילי המשתמשים שמסד הנתונים מכיל היא עצומה, ומונה יותר ממיליארד פרופילים של אנשים בכל העולם, שלדבריה יכולים לשמש הן אנשי מכירות לשם זיהוי לקוחות פוטנציאלים בקנה מידה מסיבי והן אנשי שיווק לצורכי פילוח פרסומות ותכנים. השירות הוא גם ערוץ בין הלקוח לבין מאות שותפי אורקל בתחומי השיווק החברתי, החיפוש, הנייד והרשתות המקוונות.

DaaS for Social מעשיר ומסווג מידע בלתי מובנה שנאסף מרשתות חברתיות ובכך, לפי אורקל, – "הוא מספק מודיעין על לקוחות, מתחרים ומגמות שוק". הפתרון עושה שימוש בטכנולוגיה לעיבוד טקסטים, אשר בשילוב עם מידע מובנה מסוגלת לספק מודיעין עסקי.

עומר טוואקול, מנכ"ל וסגן נשיא קבוצת נתוני הענן של החברה,  Oracle Data Cloud, אמר כי "היכולת להפריד ולסווג נתונים בעזרת יישומי תוכנה כשירות, SaaS, משפרת את היכולת של המשתמש העסקי לממש תובנות עסקיות שנאספו ממקורות נתונים חיצוניים, ומובילה בכך ליצירת חוויות לקוח מעורבות ואישיות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים