ג'ון ברייס לבורסה: גילינו טעות חשבונאית בדו"חות הכספיים של השנים הקודמות

החברה דיווחה כי עקב פערים שהתגלו בביקורת חשבונאית, עליה להפחית 26 מיליון שקלים מהכנסותיה לתקופה של 2009-2013 ● לדברי זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס, "החברה איתנה ויציבה, ועם תזרים מזומנים חיובי"

ג'ון ברייס, חטיבת ההדרכה של מטריקס הבורסאית, דיווחה כי עקב פערים שהתגלו בביקורת חשבונאית, עליה להפחית 26 מיליון שקלים מהכנסותיה לתקופה של 2009-2013. זאת, מתוך הכנסות מצטברות בתקופה זו של יותר מ-700 מיליון שקלים. הדברים עולים מהודעה מפורטת של מטריקס לבורסה.

מטריקס מבהירה בהודעתה כי פעילות ג'ון ברייס תורמת 7% לרווח התפעולי של החברה ואינה מהווה חלק מעסקי הליבה שלה.

מדובר בפגיעה לא מהותית לתוצאות העסקיות של מטריקס שהכנסותיה השנתיות ל-2013 עמדו על כשני מיליארד שקלים. זאת ועוד, לתיקון אין השפעה על פעילותה של ג'ון ברייס, שהכנסותיה השנתיות מוערכות ב-145 מיליון שקלים.

לדברי זיו מנדל, מנכ"ל משותף בג'ון ברייס מכללת היי-טק ובמטריקס גלובל, "ג'ון ברייס הדרכה, שלאורך כל השנים הייתה ועדיין חברת ההדרכה המובילה בישראל, תמשיך להוביל את שוק ההדרכה הארגוני בארץ ואת קורסי ההכשרה וההסבות לעולמות ההיי-טק וה-IT. החברה איתנה ויציבה, ועם תזרים מזומנים חיובי".

ג'ון ברייס הדרכה מונה כיום יותר מ-600 עובדים ופועלת בישראל, באירופה ובמזרח הרחוק. לדברי מנדל, היא זכתה באחרונה במספר פרויקטים גדולים ויש צפי כי בחודשים הקרובים תגדל כמות העובדים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים