באו לבקר במאורת הנמר

אורקל (Oracle), כמו כל ענקיות התוכנה הגלובליות, עברה טרנספורמציה כללית והיא כולה בענן, כלומר – מציעה מעתה את כל יישומיה ללקוחותיה גם בענן, כמו שהיא עושה כבר כ-40 שנים במתקן. מאז עזב מארק בניוף את לארי אליסון לפני 15 שנים והקים את Salesforce, ששיווקה את מוצריה רק בענן, כל ענקי התעשייה, קרי: מיקרוסופט (Microsoft) וסאפ (SAP), כאורקל עצמה, הבינו שגם עליהם לעבור למודל הענן. לקח להם שנים לא מעטות, בהן הכריזו: "כן, אנחנו בענן", אך רק באחרונה הם שם במלוא הכוונה, המשאבים והפתרונות.

סט הפתרונות החדש של אורקל שינה את שמו, בהתאם למיצובו החדש, ל-Oracle Cloud Applications. המילה ענן נוספה. זו לא רק הוספת המילה, אלא סט שלם של יישומים המוכנים היטב לסביבה מעורבת של הענן הארגוני, הפרטי, ההיברידי וגם במתקן. הכול על פלטפורמת Fusion Middleware המתקדמת, עליה בנויות Fusion Applications, שחלקן פותחו באורקל וחלקן נרכשו במסע אינטנסיבי שנועד להשלים את כל מה שמתאים לאורקל להציע לארגונים, מה שנקרא Best-of-Breed. עכשיו, מה שנותר הוא לשכנע את המנמ"רים ובכירי הקהילה שאורקל היא השותף האסטרטגי של הארגונים העוברים ליישומים בענן, כי לתפיסתם, אורקל היא הישנה והטובה, אך לא מובילה בענן. כולם מכירים את האמרה Perception is Reality.

מנהל חטיבת Oracle Cloud Applications בארצנו הוא אלברטו מרנפלד ידידנו, ועליו להביא את הבשורה למנמ"רי ישראל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: אלברטו מרנפלד, מנהל חטיבת OCA של אורקל, ואודי לפידות, מנהל פיתוח ומכירות בחטיבה. כן, אתם יכולים לשפשף עיניכם הרואות היטב. זה אותו אודי שהכרתם, אך לא ראיתם בתקופה האחרונה, בה פניו הטובות עטו, אט אט, זקן ופאות, וראשו מכוסה בכיפת ברסלב המפורסמת. התחזק ברמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים