PayPal והסוכנות היהודית מארחות צעירים יהודים מפסגת ההיי-טק העולמי

המטרה היא לגרום למוחות טכנולוגיים יהודים לעלות לארץ ● נקודת השיא של הפרויקט השנה היא ה-"האקתון" - מרתון פיתוח אפליקציות שנמשך יממה שלמה

28/07/2014 14:42

ענקית התשלומים הבינלאומית PayPal והסוכנות היהודית מארחות בימים אלה משלחת של 25 צעירים יהודים מרחבי העולם, שעובדים בחברות ההיי-טק המובילות בתעשייה כגון פייסבוק (Facebook) ואמזון (Amazon). המשתתפים נבחרו מבין כ-400 מועמדים על מנת לקחת חלק בפרויקט Israel Tech Challenge, שמציע לגאונים טכנולוגיים יהודים אפשרות להיות חלק מתעשיית הההיי-טק הישראלית.

נקודת השיא של הפרויקט השנה הינה ה-"האקתון" – מרתון פיתוח אפליקציות שנמשך יממה שלמה. במסגרת התחרות פיתחו המתכנתים הצעירים אפליקציות חדשות המותאמות לסצנת ההיי-טק המקומית.

בחירת המנצחים נעשתה על ידי בכירים מהתעשייה, ביניהם אורי ארד, סמנכ"ל הטכנולוגיות של PayPal בישראל, ותום אחי דרור, בכיר במטה הקיברנטי הלאומי.

בדיקה שערכה הסוכנות היהודית מגלה כי עולים חדשים רבים בעלי יכולות טכנולוגיות מצוינות מתקשים להשתלב בתעשייה המקומית בשל מחסור בקשרים עסקיים ומקצועיים, וכן עקב חוסר הבנה בסיסית של המרקם הייחודי של הסצנה הישראלית, ששונה מאוד מזו האמריקנית או האירופית. פרויקט Israel Tech Challenge מביא לישראל מעל 100 מצטיינים טכנולוגיים בשנה, במטרה לגשר על הפערים הללו, ושם בראש סדר העדיפויות מטרה אחת ברורה: עלייה של מוחות יהודיים לישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים