ירון אלטשולר יחליף את אילון רוסמן כמנכ"ל וראסיטי מקבוצת אמת מיחשוב

רוסמן עוזב את התפקיד לאחר 10 שנים ● אלטשולר נחשב לאחד המומחים המובילים בארץ בעולם בסיסי הנתונים

ירון אלטשולר, מנכ"ל וראסיטי

חילופי מנכ"לים ב-וראסיטי מקבוצת אמת מיחשוב: ירון אלטשולר יחליף בתפקידו את אילון רוסמן, שעוזב אחרי 10 שנים – כך נודע לאנשים ומחשבים. הוא ישמש בינתיים כמנכ"ל יחיד של החברה, אולם בעוד כמה חודשים ימונה אדם נוסף, והם יכהנו בתפקיד במשותף.

אלטשולר מונה ב-2011 למנהל פעילות בסיסי נתונים באמת מיחשוב. במסגרת תפקידו, היה אחראי על הפיתוח העסקי של תחום בסיסי הנתונים ונגזרותיו ועל הקשר עם הספקים בתחום. כמו כן, אלטשולר תמך בצוות הטכני, ליווה פרויקטים אסטרטגיים והיה אחראי על הניהול, המכירות והתפעול של תחום זה. לאלטשולר ניסיון של 18 שנים בעולם בסיסי הנתונים וארכיטקטורת תשתיות ה-IT, במהלכן ייעץ, ביצע וליווה מאות פרויקטים בשוק הישראלי ובחו"ל. הוא נחשב לאחד המומחים המובילים בארץ בתחום ובינואר השנה מונה, במשותף עם רוסמן, לנהל את עסקי בסיסי הנתונים של אמת מיחשוב כולה.

עוזב אחרי 10 שנים. אילון רוסמן, המנכ"ל היוצא והמייסד של וראסיטיוראסיטי מעסיקה כמה עשרות עובדים וקבלני משנה והיא תמשיך לפעול באופן עצמאי בקבוצת אמת מיחשוב. החברה נרכשה על ידי בלו ספייס מקבוצת אמת מיחשוב במאי אשתקד תמורת 13 מיליון שקלים. זאת, לאחר מספר חודשים לפני כן, בדצמבר 2012, רכשה EMC חברה בת של וראסיטי – More IT Resources. הרכישה של וראסיטי נועדה להרחבת הפעילות של קבוצת אמת מיחשוב בתחומים בהם הנרכשת פועלת – Big Data, פתרונות תשתיות תוכנה ובסיסי נתונים אינטגרטיביים המשלבים מוצרי תוכנה של חברות בינלאומיות, וכן שירותי ייעוץ. וראסיטי עובדת בעיקר מול ISV's, חברות סטארט-אפ וחברות פיתוח, ונותנת מענה החל משלב התכנון עבור בשלבי אפיון הפתרון הטכנולוגי, הסדרי רישוי, פרויקטי הסבה, התקנות, הטמעות ומיטוב של תשתיות תוכנה וכלה בליווי טכנולוגי שוטף בארץ ובחו"ל, כולל תמיכה סביב השעון.

רוסמן שימש כמנכ"ל משותף של וראסיטי מאז הקמתה, יחד עם אלירן מלכי, שעבר ל-EMC. השניים הקימו את החברה יחד עם עירד דויטש. לפני כשנתיים הצטרף אליה כיו"ר שחר אפעל, ששימש לפני כן כנשיא נס ישראל. הוא הוביל את מהלך הרכישה של More IT Resources מול EMC ובשלב מאוחר יותר חזר לנס.

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב, אמר לאנשים ומחשבים כי וראסיטי נמצאת בצמיחה, הן בכמות הלקוחות והן בתחומי הפעילות, וכי היא פועלת ביותר מ-250 ארגונים. לדבריו, "השילוב בינה לבין אמת מיחשוב יצר את קבוצת היועצים הגדולה והמקצועית בתחומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים