תוכן שיווקי

בעקבות אירוע I אבנר אברהם, SIT: "חברת Tableau לוקחת בעיות קשות של ארגונים והופכת אותן לפשוטות וקלות לניתוח"

29/07/2014 14:22

"המשימה אותה הגדירה חברת Tableau היא לסייע למשתמשים לראות את המידע ולהבין אותו. היכולת להפוך מידע ממספרים למידע ויזואלי, יחד עם היכולת לתת למשתמשים יכולות של Self Service, הם הגורמים המבדלים את Tableau. מדובר בסט של יכולות שמעמיק את היתרון של Tableau בשוק, ובמרכזו היכולת להתמודד עם כמויות המידע באמצעות ויזואליה של המידע ופתרונות ידידותיים המאפשרים ניתוח מיידי של המידע", כך אמר אבנר אברהם, מנכ"ל חברת SIT, בכנס השנתי שקיימה החברה ללקוחות Tableau, שהתקיים באחרונה במתחם יס פלאנט בראשון לציון בהשתתפות כ-200 מנהלים ואנשי מקצוע.

אבנר אברהם, מנכ"ל חברת SITלדבריו, "תהליך זה מתבצע תוך עצמאות מקסימלית של המשתמש העסקי, מאחרון המשתמשים דרך אנליסטים ועד מקבלי החלטות בארגונים. מהבחינה הזו, Tableau יודעת לקחת בעיות עסקיות של ארגונים ולמצוא להן פתרונות בצורה פשוטה וקלה לניתוח".

"Tableau מובילה את ריבוע הקסם של גרטנר"
אברהם ציין כי "חברת המחקר גרטנר (Gartner) מיצבה את Tableau כמובילת ריבוע הקסם לתחומי ה-BI והאנליטיקה. הצלחת החברה באה לידי ביטוי גם במימד העסקי, כאשר היא מכפילה את היקף המכירות שלה משנה לשנה. יש להצלחה הזו ביטוי גם בשוק המקומי, כאשר SIT, שותפה בדרגת Silver והיחידה בארץ בדרגת שותפות זו עם Tableau, מכפילה את ההיקף של מכירות הפתרון משנה לשנה, עם הטמעות ביותר מ-150 ארגונים בארץ".

אלי גולדפרב, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בחברת SIT

אלי גולדפרב, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ב-SIT, הציג את גרסה 8.2 החדשה של Tableau. "הגרסה החדשה של Tableau מאפשרת לכל משתמש לבצע תשאול מתקדם של המידע בצורה פשוטה – הכול בשיטה של Drag and Drop. המשתמש יכול לקבל במהירות תשובות לשאלות מורכבות, שרק לפני שנים ספורות היו מצריכות היעזרות באנשי מקצוע וכלי מחשוב ייעודיים. כך לדוגמא, שאילתא על גבי בסיס נתונים בהיקף של 2.5 מיליארד רשומות תחזיר תשובה בתוך פרק זמן קצר של מספר שניות".

הוא הוסיף כי "ל-Tableau יש יכולת להתחבר לכול סוג של דאטה או בסיס נתונים בזכות קונקטורים ייעודיים. בדרך זו המערכת יכולה להתממשק לבסיסי הנתונים כדוגמת אלו של מיקרוסופט או אורקל, להתחבר לבסיסי נתונים ייעודיים לביג דאטה כדוגמת Hadoop, התחברות למידע בענן ועוד. בנוסף, המערכת מאפשרת גישה לנתונים ולניתוח ויזואלי שלהם מכול מקום ומכול מכשיר, והכול במסגרת של פתרון ארגוני שכולל גם אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר."

"יכולות אנליטיות לכולם"
גולדפרב סיכם ואמר כי "אחד היתרונות המרכזיים של Tableau מצוי בעובדה שהיא מאפשרת לכול אחד מהגורמים בארגון לבצע את עבודתו בצורה טובה יותר מאשר בעבר. אנשי ה-BI יכולים להתמקד בהכנת בסיס הנתונים וטיובו, והתחקור של המידע עובר למשתמש העסקי שמקבל לידיו יכולות אנליזה ואנליטיקה מתקדמות ומהירות המאפשרות לו ביצוע של תחקור מלא על גבי בסיס הנתונים. עובדה זו מאפשרת לארגונים להאיץ את קצב קבלת ההחלטות מבוססות נתונים".

טוני האמונד, מנהל Pre-Sale באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) של Tableau, ציין כי "המטרה של החברה הייתה שכל משתמש יוכל לגשת למידע, לצרוך אותו ולראות אותו. זה הוביל ליצירתה של פלטפורמת BI חדשה, אינטואיטיבית, מהירה, שמספקת יכולות אנליטיקה לכולם".

SIT התמנתה כשותפה עסקית בדרגת Silver של Tableau Software האמריקנית, והיא שותפה של Tableau מזה ארבע שנים. SIT  מספקת שירותים מקצועיים, כגון: ייעוץ והטמעה ללקוחות המגיעים מעולמות תוכן שונים ומגוונים – ענף הבנייה, ענף הפיננסים, Online Media, Online Gaming ועוד.

אירועים קרובים