לקראת אירוע | ServiceWise: חידושי גרסת Summer 14 בסמינר המקוון הקרוב שתארח ServiceWise
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM, שותפת זהב של Salesforce.com ,Pardot ו-Marketo ומפיצת מוצרי ExactTarget Marketing Cloud בישראל, תארח ב-30 ביולי 2014 את הסמינר המקוון התקופתי להצגת גרסת Summer 14 של מערכת Salesforce.
חברת Salesforce.com, המובילה בחדשנות, מוציאה מדי עונה גרסה חדשה המכילה שיפורים ותוספות למערכת ה-Salseforce והפלטפורמה שלה. כמו בכל שדרוג, איתר הצוות המקצועי של חברת ServiceWise את השינויים המעניינים ביותר בגרסה, אשר יודגמו במהלך הסמינר, שיתקיים כאמור ב-30 ביולי, 2014. להרשמה לחצו כאן.
הסמינר המקוון מיועד ללקוחות פוטנציאליים ללא היכרות עם המערכת, משתמשי הקצה ומנהלי מערכת והוא ילווה בהדגמות ובחידושים הרלוונטיים לגרסה, כולל שימושים יומיומיים במערכת, כך מסר כפיר כהן, מנהל פרויקטים בחברת ServiceWise, אשר אמון על הסמינרים המקוונים המערכת בחברה. במהלך הסמינר יוכלו המשתתפים להציג שאלות לנושאים בהם הם מבקשים מידע והצוות המקצועי של ServiceWise ישיב בהמשך.
בין הנושאים הנבחרים לסמינר המקוון הקרוב:
• Chatter file sync
• Enhanced Flow Features
• Pin favorite report folders
• Activate publisher actions when chatter is off
• Approval report
• View records on topics detail page
• Profile based roll-out of chatter
• Questions and answers in chatter
• Attachment size limits on emails and records
בסיום הסמינר יכירו המשתתפים את עיקרי גרסת Summer 14 ויקבלו מענה לשאלות אודותיה.
שימו לב: הסמינר אינו כולל הדרכה ספציפית למנהלי מערכת (System Admins).
אודות ServiceWise
ServiceWise יישומים עסקיים בע"מ מספקת שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון. לחברה, שותפת זהב עסקית של Salesforce.com בישראל ומובילת קטגוריית SaaS CRM בעולם, ניסיון רב בהטמעת המערכת בארגונים בכל סדר גודל. בין לקוחותיה חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות היי-טק, וכן ארגונים ללא כוונת רווח.
המערכת של Salesforce.com, שהוקמה ב-1999 ונסחרת בבורסת NYSE, הינה מערכת מבוססת ווב במודל Software-as-a-Service, ומיושמת על ידי מומחי החברה בהתאמה לאופי פעילותו של הלקוח. מערכת זו משמשת את שדרת הניהול, המכירות, השיווק ונציגי השירות ומספקת להם מגוון גדול של כלים המאפשר לבצע את כל התהליכים העסקיים בתחום זה. ל-Salesforce.com מעל 125 אלף לקוחות ברחבי העולם.
לפרטים נוספים היכנסו ל:
אתר הבית של ServiceWise.