חברות הסלולר פועלות למען החיילים בדרום – בשיתוף האגודה למען החייל

פלאפון תספק לחיילים שלא יכולים להתקשר הביתה אפשרות לעשות זאת ● עובדי פרטנר מחלקים עשרות טאבלטים לפצועי צה"ל

נמשכת ההתגייסות של חברות הסלולר למען החיילים שנמצאים בדרום: פלאפון ומועדון "יותר" של האגודה למען החייל הודיעו כי יאפשרו ללוחמים בדרום ליצור קשר עם משפחותיהם באמצעות ניידות מיוחדות שיכללו מכשירים להתקשרות. פרטנר מחלקת, באמצעות עובדיה, עשרות טאבלטים לפצועי צה"ל בבתי החולים. גם כאן, מדובר ביוזמה של החברה בשיתוף האגודה למען החייל.

המהלך של פלאפון מיועד לחיילים שאין ברשותם מכשיר נייד, כדי שיוכלו לדבר עם בני המשפחה שבבית. אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל, אמר כי "מדובר בפעילות חשובה. מכיוון שיש חיילים שנבצר מהם מלהתקשר הביתה, מסיבות של ביטחון שדה, היכולת לחזק את הקשר בין החייל למשפחתו היא מבורכת".

לוחמים בדרום יוצרים קשר עם משפחותיהם בניידת של פלאפון

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, ציין כי "יש לפלאפון קשר ארוך שנים עם האגודה למען החייל. התגייסנו למען החיילים בכל מה שניתן, החל מערכות מזון וממתקים וכלה בניידות הטענה. כעת בכוונתנו להגיע קרוב עד כמה שיותר לאזור הקרבות, על מנת לאפשר לחיילים למסור דרישת שלום למשפחותיהם באמצעות הסלולר. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בימים אלה למען חיילי ישראל".

פרטנר מאחלת החלמה מהירה לחיילי צה״ל
החל מיום ו' האחרון מחלקים עשרות מעובדי פרטנר טאבלטים לפצועי צה"ל בבתי החולים ברחבי הארץ. מהחברה נמסר כי "המפגשים עם החיילים הפצועים מרגשים מאוד הן עבור עובדי החברה והן עבור המשפחות של חיילי צה"ל".

באים לשמח חיילים פצועים ולתת טאבלטים. עובדי פארטנר.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רויטל

    כל הכבוד לפרטנר! חלוקת הטאבלטים היא תרומה הרבה יותר יעילה ומושקעת משאר החברות.

אירועים קרובים