תוכן שיווקי

רד-האט חושפת את Red Hat Enterprise Linux 7 – מגדירה מחדש את מערכת ההפעלה הארגונית

29/07/2014 17:48
הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח. רד האט

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, שמפיצתה הרשמית בישראל היא מטריקס, הודיעה על זמינות Red Hat Enterprise Linux 7, המהדורה החדישה ביותר של פלטפורמת הדגל של החברה.

Red Hat Enterprise Linux 7 מניחה את היסודות עבור ענן היברידי פתוח ומשרתת עומסי עבודה ארגוניים ברחבי תשתיות מלוכדות (Converged), ובנוסף מקדמת את מערכת ההפעלה אל מעבר למיצוב הנוכחי כפלטפורמת קומודיטי.

המפיצה הרשמית בישראל. מטריקסכשהיא בנויה לענות לדרישות של מרכזי נתונים חדישים עם הדור הבא של דרישות ה-IT, מעצימה Red Hat Enterprise Linux 7 את המרחב של ה-IT הארגוני, מ- Containers של יישומים עד לשירותי ענן.

מאז השקתה לפני יותר מעשור, Red Hat Enterprise Linux הפכה לפלטפורמת הלינוקס (Linux) הארגונית המובילה בעולם, והציבה לתעשייה סטנדרטים של ביצועים, יכולות ואבטחה. כיום, Red Hat Enterprise Linux הינה כוח מוביל בדטה סנטר הארגוני ובענן. יותר מ-90% מהחברות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500) לשנת 2013, כמו גם ארגונים כמעט בכל תחום וברחבי העולם, מבססים את פעילותם עליה, כאשר שרתי Bare Metal, מכונות וירטואליות, תשתית כשירות (IaaS) ופלטפורמה כשירות (PaaS) מתלכדים ליצירת סביבת דטה סנטר מוצקה ורבת עוצמה, כדי לענות לצרכים עסקיים המשתנים בקביעות.

Red Hat Enterprise Linux 7, העונה למציאות ההטרוגנית של ה-IT הארגוני המודרני, מספקת בסיס מאוחד ומגובש המאפשר ללקוחות לתת מענה לדרישות מודרניות תוך הנאה מהיתרונות של חדשנות במיחשוב, כמו Linux Containers ו-Big Data, ברחבי מערכות פיזיות, מכונות וירטואליות והענן הפתוח ההיברידי.

Red Hat Enterprise Linux 7 מספקת ללקוחות את הזריזות והגמישות כדי לענות לצרכים חדשים אלה ללא הגברת מורכבות, החל מאספקה מהירה של יישומים חדשים דרך קונטיינרים קלי משקל מאובטחים ועד להרחבת תשתיות לעמידה בדרישות Big Data עם מערכות קבצים חדשות ומתקדמות.

תכונות עיקריות של Red Hat Enterprise Linux 7 למענה לצרכי הדור הבא של ה-IT כוללות:
•    פיתוח יישומים משופר, אספקה, ניידות ובידוד דרך Linux Containers, כולל Docker, ברחבי פריסות פיזיות, וירטואליות ובענן, כמו גם כסביבות פיתוח, בחינה ופרודקשן.
•    שיפורים משמעותיים במערכת הקבצים, כולל XFS כמערכת מחדל של קבצים, המתרחבת עד 500 טרה-בייט.
•    אמון צולב (Cross-realm) לגישה מאובטחת עבור משתמשי MS Active Directory ברחבי דומיינים של MS Windows ו-Red Hat Enterprise Linux, מספק למערכת של רד-האט את הגמישות עבור דו-קיום בתוך מרכזי נתונים הטרוגניים.
•     Runtimes (זמני ריצה) רבי עוצמה ומאובטחים של יישומים, כלי פיתוח, אספקה ואיתור תקלות, משולבים לתוך הפלטפורמה ומוכנים לקונטיינר.

מעבר לאספקת היכולות לעמידה בחדשנות ה-IT המתפתחת, Red Hat Enterprise Linux 7 גם עונה לצרכים הטכנולוגיים של היום. עם דרישות גדלות למערכות מורכבות, שירותים לפי-דרישה ואבטחה מוצקה, צוותי IT צריכים יותר שליטה, בהירות וסקלאביליות, ללא צורך להטמיע עשרות כלים ייעודיים. ללא תלות בהיקף ההטמעה, גודלה ומורכבותה, Red Hat Enterprise Linux 7 מספקת אבטחה ברמה צבאית ואת האמינות של משימות קריטיות, כמו גם הביצועים, היכולות וקלות השימוש כדי לשמור על "אורות דלוקים".

כמו כל פתרונות רד-האט הארגוניים, Red Hat Enterprise Linux 7 מגובה על ידי סביבת השותפים הגלובלית הנרחבת של רד-האט בתחומי השירותים והתמיכה.

בנוסף, Red Hat Enterprise Linux 7 תיתמך על ידי תוכנית ההדרכה המעשית (Hands-on) וההסמכות של רד-האט, הכוללת קורסים בכיתה, קורסים וירטואליים ובאתר הלקוח.

כדי לדעת יותר היכנסו לאתר רד-האט.

אירועים קרובים