כריס ברד מונה כמנכ"ל הקבוע של מוזילה

יחליף את ברנדן אייך שכיהן בתפקיד רק שבועיים ונאלץ לפרוש ● בכך הושם קץ למשבר הניהולי הארוך שפקד את החברה

כריס ברד, שכיהן בתקופה האחרונה כמנכ"ל בפועל של מוזילה (Mozilla), מונה למנכ"ל קבוע של החברה שמאחורי הדפדפן פיירפוקס (Firefox). בכך הושם קץ למשבר הניהולי שפרץ בתקופת כהונתו הקצרה של ברנדן אייך לפני כארבעה חודשים.

בהודעה שפרסמה אתמול (ב') היו"רית הביצועית של מוזילה, מיטצ'ל בייקר, נכתב כי "כריס מכיר היטב את המקום בו נמצאת מוזילה כעת ואת הכיוון אליו היא פונה. לכריס חזון ברור ביחס למשימה של מוזילה ויכולת לתרגם אותו למוצרים שיחוללו שינוי בתעשייה".

אייך, ממייסדי מוזילה ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, קודם לתפקיד המנכ"ל בחודש מרס האחרון, אך נאלץ להתפטר בחודש אפריל, לאחר פחות משבועיים בתפקיד, בעקבות סערה שפרצה כשהתגלה כי תרם ב-2008 סכום של 1,000 דולר לארגון בקליפורניה הפועל נגד נישואים בין בני זוג מאותו המין. אפילו עברו המרשים, כמי שנחשב למפתח של שפת ג'אווה סקריפט (JavaScript) וכמי שאחראי לקביעה של תקנים באינטרנט ופיתוח של טכנולוגיות מרכזיות, לא עמד לו במקרה זה.

ברד עובד במוזילה מזה שנים רבות ושימש בין השאר כמנהל השיווק הראשי של החברה, עד שפרש ב-2013 לטובת משרה בכירה בקרן ההון-סיכון Greylock Partners.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים