בבלקברי יתמקדו במכשירים שיציעו רמה גבוהה של אבטחה לארגונים

כדי לממש את היעד הזה, הודיעה החברה הקנדית כי היא רוכשת חברה גרמנית שמציעה טכנולוגיה להצפנה של שיחות קוליות והודעות טקסט במכשירי בלקברי

לאחר שמכשירי בלקברי (BlackBerry) נותרו הרחק מאחורי אפל (Apple)  וגוגל (Google) מבחינת תכונות חדשות והיצע של יישומים מצד שלישי, מתכוונים בחברה להתמקד כעת ביתרון המסורתי שלהם – יכולות אבטחה לארגונים גדולים.

באירוע שערכה בלקברי בניו-יורק אתמול (ג') הבטיחו מנהלי החברה כי המכשירים והשירותים שתציע החברה יעניקו לארגונים אבטחה ברמה שמכשירים מתוצרת אפל או עם מערכות אנדרואיד (Android) לא יוכלו להשתוות אליה.

כדי לממש את היעד הזה, הודיעה בלקברי כי היא רוכשת את החברה הגרמנית Secusmart, שמציעה טכנולוגיה להצפנה של שיחות קוליות והודעות והודעות טקסט במכשירי בלקברי. "הטכנולוגיה של Secusmart תהיה אבן הפינה בהיצע האבטחה שלנו", אמר ג'ון צ'ן, היו"ר הביצועי של Secusmart ומנכ"ל החברה.

המנהלים שהשתתפו באירוע הדגישו כי ביכולתה של בלקברי להציע הגנה ברמה הגבוהה ביותר משום שהיא שולטת הן בחומרה והן בתוכנה של המכשירים שלה. בהמשך מתכוונים בחברה להציע אמצעי אבטחה גם למכשירים מתוצרת חברות אחרות.

"חברות רבות מתחילות להציע גישה אחודה לאבטחה של מכשירים ניידים. זה הכיוון העתידי של האבטחה למכשירים ניידים – שילוב של אבטחה בשכבת היישומים, בשכבה של מערכת ההפעלה ובשכבת הרשת" אמר באירוע טיילר פילדס, אנליסט מפורסטר (Forrester Research) המתמחה באבטחה למכשירים ניידים. "חברות שיציעו פלטפורמה אחודה ינחלו הצלחה בטווח הארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים