yes הטמיעה מערכת של איטרניטי לזיהוי נתונים בזמן אמת בפריסה גיאוגרפית

המערכת מתבססת על פנייה ודיווח במערכת ה-CRM, שיחות למוקדי השימור, אקטיבציות ועוד ● אנשי yes יכולים, באמצעות ממשק גרפי, לזהות במדויק את מיקומה הוודאי של התקלה ולנתח את הסיבות להיווצרותה

עידו ביגר, מנהל מחלקת הבינה העסקית של yes

yes הטמיעה מערכת לזיהוי פעילות לקוחות בזמן אמת. הפרויקט ארך ארבעה חודשים, הסתיים באחרונה והיקפו הכספי עומד העל עשרות אלפי שקלים. הפרויקט נוהל על ידי עדי לוי, מנהל תחום פיתוח פתרונות מידע ב-yes.

המערכת, פרי פיתוח של איטרניטי, משרתת 450 מעובדי החברה. היא מאפשרת לזהות בפריסה גיאוגרפית תקלות צפייה בזמן אמת, בהתבסס על פנייה ודיווח במערכת ה-CRM, שיחות למוקדי השימור, אקטיבציות ועוד. היא יכולה לסייע בזיהוי תקלות, שעשויות לקרות בקרב כמה לקוחות yes שגרים באותו מרחב גיאוגרפי מצומצם או באזורים גיאוגרפיים רחבים יותר.

עדי לוי, מנהל תחום פיתוח פתרונות מידע ב-yesבאמצעות ממשק גרפי, המציג את האזורים הגיאוגרפיים, יכולים אנשי yes לזהות במדויק את מיקומה הוודאי של התקלה ולנתח את הסיבות להיווצרותה. הסקת המסקנות מתבססת על אופי התקלה הספציפית, לפי פרשנות החברה ולפי אירועים קודמים.

עידו ביגר, מנהל מחלקת בינה עסקית באגף טכנולוגיות המידע של yes, אמר כי "הפרויקט התאפיין בשלושה ערוצים מרכזיים: פשטות התחקור, על מנת להגיע לתובנות במהירות המרבית; גנריות מרבית בהכנסת מודלים מבוססי מאפיינים גיאוגרפיים נוספים; ותקציב מינימלי מבוסס מערכות קיימות". הוא הוסיף כי "דאגנו לרציפות המידע ולעדכון המיקום הגיאוגרפי של הלקוחות, כך שהמודל פועל בפורטל ה-BI".

לדברי אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, "המערכת שפיתחנו מהווה פתרון לזיהוי אירועים ולניתוחם תוך כדי תנועה, ממשרדי yes – באמצעות ממשק גרפי מתקדם. המערכת הותאמה למדיניות של yes והיא תייצר עבורה אפקטיביות בהיבט העסקי והשירותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים