קבוצת אמן תספק שירותי מיחשוב מנוהלים לאנליסט בסכום של 1.5 מיליון שקלים

במסגרת ההסכם, תספק אמן שירותים בעולמות תוכן של תמיכת משתמשי מידע ותשתיות IT, כולל תמיכת סיסטם, אבטחת מידע, תקשורת, גיבוי ואחסון

קבוצת אמן תספק שירותי מחשוב מנוהלים לקבוצת אנליסט. במסגרת ההסכם, תספק אמן שירותים בעולמות תוכן של תמיכת משתמשי מידע ותשתיות IT, כולל תמיכת סיסטם, אבטחת מידע, תקשורת, גיבוי ואחסון. ההסכם הוא למשך שלוש שנים ועלותו עומדת על 1.5 מיליון שקלים.

קבוצת אנליסט, נוסדה בשנת 1985, עוסקת בניהול השקעות בשוק ההון בישראל. החברה מחזיקה כ-20 צוותים של ניהול השקעות  ומחקר, ומנהלת כעשרה מיליארד שקלים בקופות גמל, קרנות נאמנות ותיקי השקעות. המניע ליציאה לשירותי מיחשוב מנוהלים, שמשמעה מיקור חוץ מורחב של ה-IT בקבוצה, היה בשל תהליכי הייעול הנעשים בחברה.

איציק שנידובסקי, מנכ"ל קבוצת אנליסט, "אחת ההחלטות המרכזיות בדרך החדשה אותה בחרנו, הייתה לייעל את הפעילות בארגון על ידי העברת נושאי המיחשוב לתצורת שירותים מנוהלים. באופן זה, נוכל לשפר את השירות עבור לקוחותינו ולייעל את העבודה השוטפת".

צביקה אלפי, סמנכ"ל השיווק בקבוצת אמן, "באנליסט החליטו לשנות את התפיסה בארגון, וכחלק מהשינוי בחרו בנו לנהל ולתחזק עבורם את מערך ה-IT. ההסכם מחזק את קבוצת השירותים המנוהלים באמן ומרחיב את האחיזה שלנו במגזר הפיננסי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים