סדנה ייחודית של סאפ ועמותת חינוך לפסגות – חלק א'

סאפ (SAP) אירחה, תחת מעטה הרקטות מעזה, את ילדי עמותת חינוך לפסגות לפעילות מיוחדת במשרדי החברה ברעננה, כדי לפתח את הדור הבא של יזמי ההיי-טק.

במהלך שבוע שלם, כ-20 חניכי כיתות ו' מרמלה ומגבעת אולגה, חברי העמותה, השתתפו בסדנה ייחודית שחשפה אותם לעולם המדעי והטכנולוגי.

בשיתוף צוות מתנדבי סאפ ערכו הילדים משחקי משימות בבניין החברה, עברו הדרכות בתחומי המדעים ולמדו על בטיחות באינטרנט. סטודנטים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה העבירו אותם הדרכות פיתוח בסביבת Scratch, המותאמת לילדים. גולת הכותרת של השבוע הייתה מפגש עם הג'ודוקא האולימפי אריק זאבי, ששוחח עם הילדים על מקורות המוטיבציה.

"אנחנו שמחים לארח את ילדי חינוך לפסגות אצלנו ברעננה", אמרה קרן גולן, אחראית קשרי קהילה במעבדות סאפ בישראל. "זוהי הזדמנות טובה לחשוף בפני הדור הבא, שינהל את העולם עם הייחודיות של סאפ. כחברה שמניפה את דגל החדשנות הטכנולוגית, אנחנו תמיד בעד זיהוי 'כישרון מוקדם' (Early Talent) ואשמח מאוד לראות את הילדים הללו עובדים כאן, בחברה, בעוד כעשור".

חנה דורסמן, מנכ"לית חינוך לפסגות, ציינה כי העמותה "רואה חשיבות עצומה בחשיפת חניכיה לעשייה ולמקצועות טכנולוגיים מתוך השאיפה לפתח את רוח היזמות והיצירתיות בקרב החניכים ומתוך הבנה כי אלה מקצועות חשובים ביותר בעתיד. התוכנית של סאפ מגוונת וייחודית ואנחנו שמחים על ההזדמנות לקחת בה חלק. אנחנו מקווים ששיתוף הפעולה המוצלח עם החברה ימשיך ויתפתח, ומודים לה ולעובדיה".

עמותת חינוך לפסגות פועלת לקידום ילדים ובני נוער בעלי פוטנציאל למצוינות, שמגיעים מהפריפריה החברתית-גיאוגרפית בישראל. העמותה שמה לעצמה למטרה לצמצם את הפערים החברתיים בארץ על ידי יצירת שוויון הזדמנויות לאותם ילדים ובני נוער, מתוך תפיסה שהשקעה אינטנסיבית לטווח ארוך במצוינות חינוכית תחולל שינוי חברתי אמיתי בחברה הישראלית. כיום משתתפים בפעילות העמותה כ-2,000 תלמידים בכיתות ג' עד י"ב, בכ-30 מרכזים ברחבי הארץ. החניכים זוכים ל-16 שעות שבועיות של העשרה חברתית ולימודית, תוך מתן דגש על ערכים כגון התנדבות, מעורבות ותרומה לקהילה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

הילדים מחינוך לפסגות במשרדי סאפ ברעננה

המטרה: לגדל את הדור הבא של יזמי ההיי-טק הישראליים

גם הג'ודוקא האולימפי אריק זאבי היה בין מעבירי הסדנה במשרדי סאפ

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים