ארצות הברית: האקרים פרצו ל-IT של חברת קבלן של המשרד להגנת המולדת

ה-FBI החל לחקור בפרשה ● המשרד השעה את העבודה עם החברה שמערך ה-IT שלה נפרץ ● מהמשרד להגנת המולדת נמסר כי "בשלב זה, מהניתוח שלנו עולה רק חלק קטן מעובדי המשרד נפגעו מהמתקפה, ועדכנו אותם על הפריצה"

חברה המבצעת בדיקות רקע עבור המשרד להגנת המולדת האמריקני (DHS) הודיעה אתמול (ד') כי הייתה קורבן של מתקפת סייבר, והוסיפה בהודעתה כי "יש את כל הסימנים לכך שהמדובר בהתקפה בחסות מדינה".

הפריצה נעשתה ל-USIS (שירותי חקירות עבור ארצות הברית), חברה היושבת בווירג'יניה. על פי הוושינגטון פוסט (Washington Post), בפריצה נגנבו פרטי מידע אישי של עובדי המשרד להגנת המולדת. USIS הוא הספק הגדול ביותר של שירותי חקירות רקע לממשל הפדרלי, ולו יותר מ-5,700 עובדים.

ה-FBI החל לחקור את הפרשה ובמקביל את העבודה עם החברה שמערך ה-IT שלה נפרץ. "צוות תגובות הסייבר המורכב מסוכנויות רבות עובד עם החברה על למנת להעריך את היקף החדירה", מסר פיטר בוגארד, דובר המשרד להגנת המולדת.

על פי בוגארד, "בשלב זה, מהניתוח שלנו עולה רק חלק קטן מעובדי המשרד נפגעו מהמתקפה, ועדכנו אותם על הפריצה. הגוף הודיע לכל עובדיו לפעול במשנה זהירות, וליידע על כל פעילות פיננסית חשודה הנעשית בחשבונותיהם".

עוד נמסר בהודעה כי המשרד לניהול כוח האדם הפסיק אף הוא את העבודה עם USIS. פקידי ממשל העריכו כי הפריצה לא השפיעה על עובדים שאינם מהמשרד להגנת המולדת.

USIS, החברה שנפרצה, מסרה בתגובה כי "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המשרד להגנת מולדת והמשרד לניהול כוח אדם. אנחנו מצפים לסיום החקירה במהירות ולחידוש העבודה מול המשרדים בהקדם האפשרי". עוד מסרה החברה כי "מומחים שבחנו את העובדות שנאספו לגבי הפריצה מאמינים כי זו נעשתה בחסות מדינה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים