מטריקס וסאפ פוגשות את הלקוחות

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס וסאפ (SAP) ערכו באחרונה מפגש לקוחות במשרדי מטריקס למומחי ומנהלי BI בארגונים, במסגרתו הוצגו החידושים בגרסה האחרונה של SAP BusinessObjects, שמופצת בישראל על ידי מטריקס.

הדובר הראשון במפגש היה בועז גודוביץ', מנהל מוצר SAP BusinessObjects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, שהציג בפני המשתתפים את החידושים בכלי הוויזואליזציה SAP Lumira ליישומי Self Service BI. דובר נוסף היה תומר שטיינברג, מומחה BI ואנליטיקה בסאפ ישראל, שהציג את פתרון החיזוי האנליטי SAP InfiniteInsight. פתרון זה הצטרף באחרונה לסל פתרונות האנליטיקה של סאפ בעקבות רכישת חברת  KXEN.

בסיום המפגש נערכה הגרלת קורס גלישת SUP (הבחירה בפרס זה אינה מקרית) במתנה, בה זכתה ילנה רפפורט ממימון ישיר. רפפורט, ברוח החיבוק החם והנתינה למען חיילי צה"ל הלוחמים בחזית, ציינה עם זכייתה כי תעניק את הפרס לחבר בצוות שלה שגויס למילואים בצו 8.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: עופר גרונר, מנהל מכירות Sap Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס; סיון רוקח, מנהלת השיווק של החטיבה; ילנה רפפורט ממימון ישיר, שזכתה בהגרלת קורס הגלישה SUP; ובועז גודוביץ', מנהל מוצר Sap Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

הדוברים במפגש: בועז גודוביץ', מנהל מוצר Sap Business Objects בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, יחד עם תומר שטיינברג, מומחה BI ואנליטיקה בסאפ ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים