סמסונג מקדימה את אפל: תשיק את מכשירי ה-Note 4 ב-3 בספטמבר

ההזמנות של סמסונג נשאו את הכותרת Note the Day, רמז עבה לתוכנו של האירוע, שייערך במקביל בשלוש ערים בעולם

מיד לאחר שאפל (Apple) הודיעה כי תערוך ב-9 בספטמבר אירוע לעיתונאים, שבו תשיק ככל הנראה את מכשירי iPhone מהדור הבא, הודיעה סמסונג (Samsung) כי תערוך אירוע משלה לעיתונאים שישה ימים קודם לכן, ב-3 בספטמבר – בו תשיק ככל הנראה את מכשירי Note 4. ההזמנות של סמסונג נשאו את הכותרת Note the Day – רמז עבה לתוכנו של האירוע, שייערך בו זמנית בברלין, בייג'ינג וניו יורק.

על פי הערכות מהחודשים האחרונים, תציג אפל באירוע שלה מכשירים עם צג גדול מאי פעם, 5.5 אינץ' – מה שיכניס אותה לשוק של מכשירי פאבלט דוגמת Note של סמסונג – ומכאן ברור מדוע היה חשוב לסמסונג להקדים את אפל.

ההערכות העדכניות גורסות שמכשירי ה-Note 4 יגיעו עם צג בגודל זהה לזה של הדור הנוכחי (5.7 אינץ'), אך המארזים שלהם ייוצרו מחומרים שמעניקים תחושה יוקרתית יותר, דוגמת זו של iPhone, וייתכן גם שיציעו עמידות בפני מים, דוגמת המכשירים של סוני (Sony) – או Galaxy S4.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורח

    אם הנוט החדש אכן מציע סוללה חזקה לפחות 3300 או יותר ומסך ורזולוציה יותר טובים וגם מעבד חזק וכמובן הכי חשוב מכול (כמובן שאף אחד לא ינסה את זה אבל ליתר בטחון וזה מוסיף המון) הכי חשוב שיהיה נגד מים זה אומר שהנוט שיגיע לארץ הוא יהיה הכי טוב בעולם רק חסר נוט 5 שיצא בעתיד מסך גמיש ונגד מים סוללנ מפלצתית ועט אוקי מדובר בגלקסי שישרוד לפחות כמה שנים טובות

  2. מאיר כהן

    עייפתי. שוק סמארטפונים תזזיתי ומטורף,חסר מנוחה ולא הגיוני בעליל. עייפתי מהשידרוגים. עייפתי מביזבוזי הכסף המיותרים,עייפתי מהטימטום הבלתי נגמר הזה.

אירועים קרובים