תוכן שיווקי

ConVista היא זוכת פרס Pinnacle Award של סאפ ל-2014

07/08/2014 16:45

בהוקרה על תרומתה יוצאת הדופן כשותף סאפ (SAP), הודיעה ConVista כי הוענק לה 2014 SAP Pinnacle Award למשווק ערך מוסף החדש של השנה באירופה. הפרס מוענק מדי שנה לשותפי סאפ המובילים שהצטיינו בפיתוח השותפות שלהם עם סאפ והובלת ההצלחה המשותפת עם לקוחותיהם. המועמדים הסופיים והזוכים דורגו על סמך המלצות מיחידות השטח של סאפ, ומשוב לקוחות.

SAP Pinnacle Award היא התוכנית הגלובלית המובילה להוקרת השותפים ו-ConVista נמצאת בנבחרת של 21 זוכים ברחבי העולם בהשיגה אות הוקרה זה. "כ-ConVista, אנחנו שמחים להיות מוכרים כשותף סאפ גלובלי, עם מצוינות בהובלה העסקית עם הפתרונות של סאפ, תוך קידום חדשנות ותמיכה בלקוחותינו", נמסר מהנהלת ConVista.

מארק פרר, סמנכ"ל תפעול לקוחות גלובלי וסגן נשיא שותפים וערוצים בסאפ, ציין: "יחד עם שותפינו – השותפים לחדשנות, מוכרים ומיישמים את הפתרונות שלנו – אנחנו מציעים בחירה ומספקים ערך ללקוחותינו המשותפים. שותפים כמו ConVista הם מכפילי הכוח שלנו וכיום, יותר מתמיד, הם חיוניים להצלחה של הלקוחות שלנו. הם המסייעים לסאפ להרחיב את נוכחותה בשוק באמצעות מתן ערך ומומחיות רבים יותר ללקוחות. אנחנו מברכים את ConVista על קבלת אות ההוקרה ל-2014".

זוכי הפרס הוכרזו באופן רשמי ב-SAPPHIRE NOW – כנס הלקוחות הבינלאומי של סאפ, שנערך בין 3 ל-5 ביוני באורלנדו, פלורידה.

ConVista היא חברת ייעוץ עצמאית מובילה בתהליכים עסקיים נתמכי IT. כשותף רב שנים של סאפ מעניקה ConVista את שירותיה לחברות  מובילות בשווקי הביטוח, הבנקאות, האנרגיה, התקשורת והקמעונות.

החברה נוסדה בשנת 1999 בקלן ומעסיקה מעל 600 עובדים ב-13 מדינות בארבע יבשות. ליבת הצלחתה היא בשילוב של ידע בתהליך העסקי, הבנה מעמיקה בטכנולוגיה ומתודולוגיה מתקדמת.

הסניף הישראל של ConVista הוקם ביוני 2013 על ידי אתי גור-אריה ובאחרונה רכשה החברה בישראל את SAP ASAP מיוני שויקה.

אירועים קרובים