תוכן שיווקי

קמינריו מכריזה על הדור הבא של פתרון ה-All Flash ביחס עלות-תועלת הטוב ביותר בתעשייה

הדור החמישי של פתרון אחסון ה-All Flash של קמינריו - Kaminario K2 - מעניק יכולות מתקדמות של Data Reduction, כך שניתן להטמיעו כפתרון האחסון המרכזי בארגון במחיר תחרותי לפתרונות אחסון מסורתיים

10/08/2014 12:58
פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. קמינריו

קמינריו, המתמחה בפתרונות All Flash, הכריזה על השקת הדור החמישי של מערך האחסון Kaminario K2. הדור החדש של ה- K2 הוא פתרון האחסון המשתלם ביותר בתעשייה, עם תמחור  של 3 דולר לגיגה של נפח אחסון. Kaminario K2 מעניק יכולות מתקדמות של Data Reduction כך שניתן להטמיעו כפתרון האחסון המרכזי בארגון במחיר תחרותי לפתרונות אחסון מסורתיים, המבוססים על דיסקים מכנים או היברידיים.

בנוסף לביצועים עקביים וצפויים המתקבלים בכל רמה של נפח אחסון ועומס עבודה, ה-K2 עונה על שלושת הצרכים הקריטיים של אחסון ארגוני:  זמינות ויציבות המספקות זמינות מובטחת של 24 שעות, 365 ימים; יעילות המניבה עלויות מופחתות של  אחסון, תפעול ואחזקה של יותר מ-50% ביחס לפתרונות פלאש אחרים וכן גמישות תפעולית היוצרת פרודוקטיביות גדולה פי 10.

התכונות של K2 גרסה 5 כוללות בראש ובראשונה חסכון בעלויות אחסון, חסכון בתפעול וניהול המערכת, ביצועים עקביים וחזויים מראש. זהו מערך אחסון ה-All Flash היחיד שתומך בשתי תצורות גדילה – Scale-Out ו-Scale-Up, מה שמאפשר לארגון להתחיל בקטן עם מה שדרוש בלבד ולהתרחב בהתאם לצרכים. כפי שהיה בגרסאות קודמות, ל-K2 יכולות גבוהות לספק ביצועים מהירים ועקביים עבור כלל הסביבות הארגוניות כמו יישומי OLAP ,OLTP ו-וירטואליזציה. הגירסה החדשה של K2 כוללת יכולות חדשות לצמצום נפחי המידע באמצעות מנגנוני In-Line De-Duplication & Compression וכן מנגנון מתקדם ביותר להגנה על הנתונים – K-RAID, שממשיך לשמור על המידע גם במקרה של נפילה של שלושה דיסקים במגירה אחת. הפתרון של קמינריו מספק זמינות (Resiliency) ברמה הגבוהה ביותר ביחס לפתרונות אחסון ה-High End הקיימים בשוק, יכולות Snapshots עם אינטגרציה מלאה לאפליקציות השונות, שדרוגי תוכנה ללא הפרעה וכן תוספת נפחים ללא הפרעה וגיבוי פנימי מתקדם.

"Kaminario K2 בגרסה 5 מגלם בתוכו את התובנות שלנו מיישום K2 בקרב מאות לקוחותינו בחמש השנים האחרונות. אנו מביאים לשוק את פתרון אחסון ה-All Flash החכם, העשיר והחסכוני ביותר", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "ארגונים יכולים כעת לקטוף את הפירות מפתרון שהוא קל לשימוש וזול יותר מהאפשרויות המסורתיות של HDD".

"הדור החמישי של K2 הוא פתרון הפלאש היחיד שבאמת ניתן להטמעה כמערכת אחסון מרכזית. עם עלות נמוכה יותר בהשוואה למערכי אחסון HDD (דיסקים) או אחסון היברידי", אמר רון דוידי, מנהל אזור EMEA בקמינריו. "ל-K2 יש את הארכיטקטורה היעילה ביותר בתעשייה, היכולת הטובה ביותר לאחסן יותר נתונים בפחות שטח אחסון עם יכולת גידול הגמישה ביותר. במטרה להתמודד עם המגמות המרכזיות בתחום הדטה סנטר והצרכים העסקיים ההולכים וגדלים  של עסקים, ארגונים חייבים לרתום את העוצמה של טכנולוגית ה-All Flash של קמינריו על מנת להגביר את הגמישות והביצועים העקביים של פתרונות האחסון".

גרסה 5 כוללת גם קישוריות דרך הענן עם התראות מניעתיות מבוססות כלי אנליטיקה, המספקות תובנות על פיהן מומלץ לפעול. בדרך זו יכול הארגון להימנע בזמני השבתה לא צפויים, להגביר את זמינות המערכת  ולהפחית עלויות. כמו כן, כולל הפתרון יכולות ניהול פשוטות עם אפשרות לתפעול אוטומטי ללא צורך בביצוע הגדרות או כיוונון.

על פי ואלדיס פילקס, מנהל מחקר בגרטנר (Gartner), במסגרת דו"ח מנובמבר 2013 בשם "שימוש ב-SSD במקום בדיסק כדי לשפר ביצועים ולקצץ עלויות": "מערכי SSD בעלות נמוכה יותר עם רמות גבוהות יותר של זמינות, הגיעו לבשלות של יכולות ניהול ודה-דופליקציה, ויכולים להיות יעילים וחסכוניים לצורך החלפת תצורות אחסון על דיסק". עם גירסה 5 קמינריו מספקת לארגונים את הפתרון המשתלם ביותר בשוק, הכולל חבילת תוכנה מובנית, מתקדמת ורחבה".

אירועים קרובים