נקודת ציון למיקרוסופט: יותר מ-300 אלף אפליקציות בחנות הסלולרית

החברה מציינת זינוק של 50% בחצי שנה, כאשר מדי יום מועלות אליה מאות אפליקציות ● עם זאת, עדיין מדובר במספר קטן הרבה יותר מאשר החנויות של אנדרואיד ו-iOS

נקודת ציון ל-Windows phone store: מספר האפליקציות בחנות הסלולרית של מיקרוסופט (Microsoft) עבר את רף ה-300 אלף. הנתון נכון לחודש יוני והתפרסם בסוף השבוע. החברה ציינה בעמוד מיוחד באתר שלה, "מיקרוסופט במספרים", כי מדי יום מועלות לחנות מאות אפליקציות.

מרבית האפליקציות הבולטות בשוק כבר כוללות גרסה ל-Windows phone store, ולצידן יש בה כאלה אזוטריות יותר.

אפליקציות הן בין השימושים הפופולריים ביותר במכשירים ניידים ויכולות להשפיע על ההחלטה של הלקוח איזה מכשיר לקנות. לכן, מספר רב יותר של אפליקציות בחנות הסלולרית של מיקרוסופט יכול לסייע לה להעלות את נתח השוק של מכשירי חלונות פון (Windows Phone), שעומד על 3% בלבד.

מערכת ההפעלה של הענקית מרדמונד נמצאת במקום השלישי, אחרי אנדרואיד (Android) ו-iOS, ומספר האפליקציות בחנות המקוונת שלה קטן בהרבה מאשר אצל המתחרות: כך, אפל הכריזה בחודש יוני כי יש בחנות שלה יותר מ-1.2 מיליון יישומים ואנדרואיד חצתה את רף המיליון בחודש יולי בשנה שעברה.

ועדיין, אבן הדרך אליו הגיעה Windows phone store הושגה בפרק זמן מרשים: גידול של 50% בחצי שנה בלבד, ו-94% בשנה האחרונה כולה. בעוד שבדצמבר אשתקד עמד מספר האפליקציות בחנות על 200 אלף, ביוני הוא הגיע, כאמור, ל-300 אלף. נתון בולט נוסף ששחררה מיקרוסופט מצביע על כך שמספר המפתחים בחנות שלה זינק בשנה האחרונה ב-50%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים