עו"ד אביב אילון: "הבדיקה הנוספת של מק'אפי ישראל – הזויה ותמוהה"

עו"ד אילון התייחס לבדיקה הנוכחית של אנשי הביקורת במק'אפי העולמית, שהיא השנייה בתוך שנה וחצי ● הם בודקים חשדות לאי סדרים בסניף הישראלי של ענקית האבטחה ● "אם כבר עשו בדיקות ולכאורה ביצעו ניקוי אורוות, מוזר מאוד שחלפו להם רק 18 חודשים וכבר יש חשדות נוספים", אמר עו"ד אילון ● מק'אפי בתגובה: "מדובר בבדיקה שגרתית"

"הבדיקה הנוספת, תוך שנה וחצי, שעורכים אנשי המטה של מק'אפי (McAffe) בסניף הישראלי של החברה היא דבר הזוי ותמוה", כך אמר לאנשים ומחשבים עו"ד אביב אילון. עו"ד אילון התייחס בדבריו לכך ששוב – לאחר שנה וחצי – הגיע בימים אלה ארצה צוות בדיקה של מטה מק'אפי העולמית, לבדיקת חשדות לאי סדרים בסניף המקומי. בדיקה קודמת לחשדות שכאלה הסתיימה בעזיבת יניב אלפי, ששימש כמנכ"ל הסניף, אולם לא העלתה תוצאות.

לאנשים ומחשבים נודע, כי בימים האחרונים התבצעו שימועים לכמה מאנשי המכירות והתמיכה הטכנית בחברה, אולם המסקנות לגבי תוצאות הבדיקה הנוכחית אינן חד משמעיות, ולא ברור אם יפורסמו כלל. בכל מקרה, אף אחד מעובדי הסניף המקומי לא הושעה בעקבות הביקורת הנעשית, ולא ידוע מי מהם צפוי לפרוש בסיומה של הבדיקה.

"לי אין שום ידיעה אישית בעניין", אמר עו"ד אילון, שייצג את אלפי בבדיקה הקודמת בחשד לאי סדרים במק'אפי ישראל. "לא פנה אליי מי מעובדי מק'אפי. כאשר ייצגתי את אלפי בפרשה הקודמת, חשבתי שחברה בסדר גודל שכזה, שעשתה פעולות כאלה ואחרות שבסופו של יום הובילו אותה להפסיק את עבודתו של אלפי, ותו לא – סביר להניח שתפעל בפעם הבאה בזהירות רבה. לצורך העניין, שלא תהיה בכלל סיבה לפעול שוב כפי שפעלה לעבר". לדברי עו"ד אילון, "אם כבר עשו בדיקות ולכאורה ביצעו ניקוי אורוות, הרי זה מאוד מוזר שחלפו להם רק 18 חודשים וכבר יש חשדות נוספים לאי סדרים לכאורה".

עו"ד אילון סיכם באמרו, כי "כולי תקווה שהפעם, עד שלא יוכח אחרת, שמם הטוב וטוהר המידות של עובדי מק'אפי ישראל יישמר, וכל מידע הנוגע למערכת היחסים של העובדים עם מטה החברה – לא ימצא דרכו לדפי האינטרנט והנייר".

ביוני 2008 יצא אלפי לחופשה מרצון, לאחר שהנהלת מק'אפי החלה לחקור אי-סדרים בסניף. את מקומו של אלפי מילאה קרן עטיה, מנהלת השיווק של הסניף, שהייתה מסוכסכת עם אלפי. החוקרים, שזכו לשיתוף פעולה מצידו של אלפי, הגיעו למסקנה, כי החשדות כלפיו אינם מבוססים. שבועות ספורים לפני כן סיים אלפי את תפקידו, בלא שהוגשה נגדו תביעה כלשהי מצד מק'אפי. בסיומה של החקירה הוא לא חזר לתפקידו. אלפי הוביל את הסניף הישראלי של החברה במשך שנה וחצי, והביא אותו להצלחות לא מעטות, שהבולטת שבהן היא המכרז של צה"ל.

בתחילת 2009 מונה צפריר חקלאי לתפקיד מנהל פעילות מק'אפי ישראל. חקלאי שימש עד אז מנהל תחום ה-SMB בסיסקו ישראל (Cisco).

ממק'אפי ישראל נמסר, כי "מדובר בבדיקה שגרתית, כחלק מתהליך תפעולי ועסקי של החברה. הבדיקה השגרתית מתנהלת אחת לכמה זמן במשרדי מק'אפי, הפרוסים ברחבי העולם".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמשון

    עו"ד אביב אילון הוא כלי רציני. עשו בשכל ששכרו את שירותיו המשפטיים!@

אירועים קרובים