מישל ארס, APC: "מרכז הכובד במרכזי המיחשוב עובר לניצול יעיל של האנרגיה באמצעות עיצוב חכם"

"ארגונים צריכים כלי ניהולי שידווח על נתונים, כמו: רמת כוח, קירור, יתירות ומדד PUE ליעילות", אמר מישל ארס, סגן נשיא APC באזורים DACH, ישראל ומרכז אירופה ● לדבריו, "בעתיד, הרגולציות ידרשו מארגונים להציג נתוני PUE כעדות לכך שבמרכזי המיחשוב שלהם מותקנים כל האמצעים המסייעים לנצל אנרגיה באופן היעיל ביותר" ● ארס הגיע לארץ לרגל השקת מוצרים חדשים למרכזי מיחשוב, בהם גרסה למערכת ניהול תשתית חדרי מחשב, פתרון לקירור עילי והתקן UPS קומפקטי

31/10/2010 11:07

"המורכבות של סביבת ה-Wintel במרכזי המיחשוב הלכה וגברה בשנים האחרונות, אולם עתה, עם כניסה של טכנולוגיות כמו וירטואליזציה וענן, ארגונים מתקשים להשתלט על מה שקורה אצלם במרכז המיחשוב", אמר מישל ארס, סגן הנשיא של APC באזורים DACH, ישראל ומרכז אירופה. ארס הגיע לביקור בארץ לרגל אירוע השותפים העסקיים השנתי של החברה. הוא הוסיף, כי "תמו הזמנים שבהם יכול היית פשוט לבוא ולתקוע עוד שרת במערך ה-IT שלך. ארגונים צריכים כלי ניהולי שיידע להסתכל על התמונה הרחבה, כזה שידווח בדיוק על נתונים, כמו: רמת כוח, קירור, יתירות ומדד PUE ליעילות. ככל שהשרתים הופכים לקומודיטי, מרכז הכובד עובר לניצול יעיל של האנרגיה באמצעות עיצוב חכם של מרכז המיחשוב".

ארס אמר בראיון לאנשים ומחשבים, כי "בעתיד, הרגולציות ידרשו מארגונים להציג נתוני PUE (ר"ת Power usage effectiveness) כעדות לכך שבמרכזי המיחשוב שלהם מותקנים כל האמצעים המסייעים לנצל אנרגיה באופן היעיל ביותר".

הוא הדגיש, כי APC היא לא רק יצרנית ציוד לאולמות מחשב, אלא גם של כלי תוכנה שטומנים בחובם ערך רב עבור הארגון. "כלי השליטה והבקרה שלנו מאפשרים לארגון לבחון את מרכז המיחשוב שלו דרך מדד ה-PUE – מדד שהופך מרכזי יותר ככל שעולה הצורך לחסוך באנרגיה ולצמצם בעלויות הכוח במרכז המיחשוב", אמר ארס.

לדבריו, APC משקיעה בכל שנה 150 מיליון דולרים במחקר ופיתוח, מתוך כוונה להמשיך להוביל את תחום ה-UPS ומרכזי המיחשוב בעולם. הוא הזכיר, כי APC העולמית נרכשה ב-2007 על ידי שניידר אלקטריק (Schneider Electric), המעסיקה 120 אלף איש ברחבי העולם. הוא ציין, כי החברה ממשיכה לצמוח ולהרחיב את תחומי פעילותה, ובאחרונה אף הכריזה על הקמת חטיבה חדשה, המתמחה בפיתוח תוכנות למרכזי מיחשוב. חטיבת ה-Data Center Software תהיה אחראית לקידום מערכות תוכנה וניהול עבור התשתית הפיזית של מרכזים אלה. "התפתחות זו ב-APC עולה בקנה אחד עם החזון של שניידר אלקטריק להפוך למובילה עולמית בתחום ניהול האנרגיה. מוצרי ארכיטקטורת InfraStruxure של APC נועדו לאפשר לארגונים לייעל תצרוכת אנרגיה, לקצץ עלויות ולסייע ביצירת תחזיות, בתקצוב ובתכנון. הארכיטקטורה מקנה למנהלי מרכזי המיחשוב ולמנהלי ה-IT את היכולת לקבל תמונה מקיפה באשר לביצועים של התשתית הפיזית, לשימוש באנרגיה מקצה לקצה ולעלויות שונות הקשורות למרכז המיחשוב. כלי התוכנה עובדים כפתרון בודד או בשילוב עם כל כלי השליטה והבקרה של הספקים המובילים", אמר.

בהקשר זה סיפר ארס על גרסה חדשה ל-InfraStruxur – מערכת ניהול לתשתית חדרי מחשב – שמכירתה תחל בקרוב בישראל. לדבריו, הגרסה החדשה היא בעלת יכולות וירטואליזציה, מסייעת בהפחתת טביעת רגל פחמנית באמצעות ניטור הוליסטי ותגובה ממוכנת לאירועים בתשתית הפיזית של מרכז המיחשוב. ארס ציין, כי APC אף משיקה בארץ פתרון חדש לקירור עילי לחדרי מחשב (Overhead Cooling). "המרחב במרכז המיחשוב יקר מאוד, ולקוחות היו רוצים, ובצדק, לשמור אותו לצורך הוספת ארון שרתים במקום עוד יחידת קירור צדית שתופסת מקום", אמר. לדבריו, הפתרון, המבוסס על נוזל קירור, מרחיב את קו מוצרי ה-InRow של APC ומספק פתרון חסכוני באנרגיה בסביבת מרכזי נתונים. ארס אף ציין, כי החברה הכריזה על יכולות חדשות בתחום ה-Rack PDU, ביניהם פרופילים המאפשרים חיסכון במקום ומנעולי IEC לאבטחת חיבורים, כמו גם מערכת אל פסק תלת-פאזי חדשה – Galaxy 300 – בגודל קומפקטי.

לאירוע השותפים של APC ישראל, שנערך בגלריית רהיטי קסטיאל בתל אביב, הגיעו בכירים נוספים, בהם ליאוניד מוקמדוב, נשיא APC ב-EMEA, ושמעון אברבנאל, מנהל APC ישראל. מוקמדוב הבטיח בפני השותפים, כי APC מחויבת לישראל וכי היא מתכוונת להמשיך ולהשקיע בהידוק הקשרים עם השותפים העסקיים. עוד אמר, כי "APC תמשיך להשקיע באמצעים שיגבירו את המודעות והדרישה בשוק למוצרי החברה, כחברה המובילה בעולם בפתרונות אנרגיה ירוקה עבור מרכז המיחשוב הארגוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים