דיווח: סמסונג תייצר את מכשירי Nexus Two של גוגל

על פי הבלוג Gizmodo, בידיעה שנסמכת על "מידע פנים", תציע גוגל דור חדש של מכשירי Nexus מתוצרת סמסונג - ולא HTC ● לדברי המקור, הדור החדש של Nexus יזכיר את מכשירי Galaxy S של סמסונג, וההבדלים ביניהם יהיו מועטים בלבד

הדור החדש של מכשירי Nexus של גוגל (Google) ייוצר על ידי סמסונג (Samsung) – כך עולה מידיעה שהופיעה בבלוג Gizmodo, ונסמכת על מקור שטען, כי אחז בידיו את המכשיר. לדבריו, הדור החדש של Nexus יזכיר את מכשירי Galaxy S של סמסונג, וההבדלים ביניהם יהיו מועטים בלבד. אחד מהם יהיה, לדבריו, שמכשירי Nexus Two יצוידו במצלמה קדמית, שאינה קיימת במרבית המכשירים מדגמי Galaxy S (למעט Epic 4G).

"המכשיר שחור, נוצץ ונתון במארז מפלסטיק מבריק. הצד האחורי של המכשיר קמור והצג הוא ככל הנראה בקוטר של 4 אינץ' ובטכנולוגיית AMOLED", נכתב בבלוג.

סמסונג אמורה להציג ב-8 בנובמבר מכשיר אנדרואיד (Android) חדש במסיבת עיתונאים שתיערך בניו-יורק – כך צוין במפורש בהזמנה לאירוע. ייתכן שהמכשיר שיוצג יהיה Nexus Two.

עם זאת, בידיעה שפורסמה באתר PC Magazine צוין, כי סמסונג אמנם מפתחת עבור גוגל מכשיר אנדרואיד פתוח, ללא חסימה, אך במסיבת העיתונאים שתיערך ב-8 בנובמבר תציג החברה מכשיר חדש בשם Continuum, ולא את ה-Nexus Two. כן נכתב, כי מכשיר Continuum יצויד בשני צגים ומיועד לחברת הסלולר וריזון (Verizon Wireless).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים