מיקרוסופט תחלק לעובדיה מכשירי חלונות פון 7

כל 89,000 העובדים של מיקרוסופט ברחבי העולם יקבלו את המכשירים החדשים ● לא צוין האם המתנה כוללת גם חבילת שירות ● מיקרוסופט מצטרפת בצעד זה לאפל ולגוגל, שחילקו לעובדיהן מכשירי iPhone ו-Nexus One, בהתאמה

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי כל עובדי החברה – 89,000 במספר – יקבלו מכשירי טלפון חדשים עם מערכת ההפעלה חלונות פון 7 (Windows Phone 7) – כך מסר מנהל בכיר במיקרוסופט למגזין Network World. לא ברור האם בכוונת החברה לממן לעובדיה גם את התשלום החודשי תמורת שירותי קול ונתונים.

לראשונה נודע על כוונתה של החברה לחלק את המכשיר לעובדים כאשר דלף מזכר של אנדי ליס, סגן נשיא במיקרוסופט, שבו נכתב, כי החברה תציע את המכשיר לעובדים בכל מדינה שבה הוא יושק. בבלוג Gizmodo צוין, כי אפל (Apple) וגוגל (Google) חילקו לעובדיהן מכשירי iPhone ו-Nexus One, בהתאמה.

מכשירי חלונות פון 7 יושקו בארצות הברית בעוד כשבוע. אנליסטים מעריכים, כי מערכת ההפעלה החדשה מייצגת את ההזדמנות האחרונה של מיקרוסופט להתחרות מול מכשירי הטלפון החכמים של אפל וגוגל, לאחר שאיבדה את הנתח המשמעותי שבו החזיקה בשוק. מיקרוסופט הפסיקה לפתח את מכשירי Kin, שהיו מיועדים לצעירים והתמקדו ברשתות חברתיות, לאחר שבקיץ האחרון נאלצה חברת הסלולר וריזון (Verizon) להוריד באופן משמעותי את המחירים שבהם הוצעו המכשירים ללקוחות.

יצרניות של טלפונים חכמים, בהן HTC וסמסונג (Samsung), מתכוונות להציע מכשירי טלפון חכמים עם מערכת ההפעלה חלונות פון 7 לקראת עונת הקניות של חגי סוף השנה. אולם מביקורות ראשונות עולה, כי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט לא מציעה חידושים משמעותיים שלא ניתן למצוא במערכות הפעלה אחרות לטלפונים חכמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים