סינאל מלל פייוויי תספק שירותי ניהול משאבי אנוש, שכר ונוכחות לעיריית נתניה; ההיקף: 3.5 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט התקינה סינאל מערכת תוכנה מתוצרתה, שתשמש את עיריית נתניה להפקת תלושי השכר לעובדים ולגמלאים שלה ● אופי הפעילות של עיריית נתניה באגף משאבי אנוש חייב התקנה "בבית הלקוח" על מנת לאפשר תפעול, שליטה ובקרה מקסימליים של חלקי המערכת ● ההסכם הינו לחמש שנים

חברת סינאל מלל פייוויי מקבוצת סינאל תעשיות הודיעה הבוקר (א'), כי היא תספק שירותי ניהול משאבי אנוש, שכר ונוכחות עבור עיריית נתניה. משך ההסכם הינו לחמש שנים, והיקפו הכספי נאמד ב-3.5 מיליון שקלים.

מסינאל נמסר, כי עיריית נתניה מפיקה בכל שנה 64 אלף תלושי שכר לעובדים ולגמלאים שלה. סינאל תספק את שירותי ניהול המשאב האנושי והשכר בעירייה באמצעות הפעלת מערכת תוכנה מתוצרתה, שתותקן על גבי שרת ייעודי שישולב במערך המיחשוב של העירייה. המערכת תשרת עשרות משתמשים באגף משאבי אנוש ושכר של עיריית נתניה.

אופי הפעילות של עיריית נתניה באגף משאבי אנוש חייב התקנה "בבית הלקוח" על מנת לאפשר תפעול, שליטה ובקרה מקסימליים של חלקי המערכת. אופי זה מתאפשר עם המערכת של סינאל, שמשרתת לקוחות מגוונים בלשכת השירות, אך גם ניתנת להתקנה ביתית אצל הלקוח.

יקי פיפקביץ, סמנכ"ל השיווק והמכירות של סינאל מלל פייוויי, אמר, כי "המכרז הנוכחי בהחלט מרחיב את נוכחותנו בשוק המוניציפאלי ופותח עבורנו נישות פעילות נוספות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים