EMC הכריזה על תחרות Documentum xCP xCelerator לבניית כלי ניהול חכמים

בתום התחרות תעניק EMC פרסים כספיים בשווי כולל של 50,000 דולרים לזוכים בקטגוריות הבאות: האפליקציה הטובה ביותר, נכס ה-xCelerators הטוב ביותר והפתרון הטוב ביותר שהציע עובד החברה ● האם ארגון ישראלי יזכה בתחרות העולמית?

31/10/2010 13:52

ענקית ניהול תשתיות המידע, EMC, הכריזה על פתיחת Documentum xCP xCelerator – תחרות שבמסגרתה יתמודדו לקוחות, שותפים ועובדים על מנת לבנות xCelerators לפלטפורמת Documentum xCelerated Composition. זו האחרונה היא פלטפורמה חדשה של קבוצת IIG (ניהול אינטליגנטי של המידע) ב-EMC, המשלבת פתרונות לניהול חכם ומאחדת ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תוכן ארגוני, תיעוד ואיסוף נתונים, קשרי לקוחות וטכנולוגיות ניהול תיעוד.

xCelerators הינם כלים הניתנים לשימוש חוזר המאפשרים לארגונים לבנות ולהרכיב במהירות אפליקציית Documentum xCP. מודלים של xCelerators כוללים דוגמת אפליקציה, תבניות תהליכים עסקיים, תבניות פעילות, קוד הפעלה ותיעוד, המתמקדים בתהליכים ו-Best Practices לפיתוח ופריסת פתרון Documentum xCP. לכל מגזר במשק מתאימים את המודל האופייני לפעילותו, כמו ביטוח, ממשלה, תעשייה ואחרים. כחלק מהשיפורים המתמשכים שהיא משלבת בפלטפורמת Documentum xCP מספקת EMC כמה xCelerators.

בתום התחרות תעניק EMC פרסים כספיים בשווי כולל של 50,000 דולרים לזוכים בקטגוריות הבאות: האפליקציה הטובה ביותר (20,000 דולרים), נכס ה-xCelerators הטוב ביותר (10,000 דולרים) והפתרון הטוב ביותר שהציע עובד החברה (10,000 דולרים). בנוסף לפרס הכספי, יזכה משתתף אחד בכל צוות מנצח באישור כניסה והוצאות נסיעה לכנס Momentum at EMC World 2011, שבמסגרתו תוענק לזוכים הזדמנות להציג את הפתרונות שהגישו לתחרות.

פלטפורמת Documentum xCP לפיתוח פתרונות ייעודיים, שתזכה את המפתחים הטובים של כלי ההאצה xCelerators הענפיים בפרסים כספיים יוקרתיים

כמו כן, מכל קטגוריה ייבחרו מתמודדים שהגיעו לשלב הגמר. הקריטריונים לבחירתם יתבססו על מכלול הניקוד שיקבלו עבור תפקוד הפתרון, איכות התיעוד והקוד, הדגמת התהליכים, Best Practices והערך העסקי של ה-xCelerator שהציעו. כמות ההצבעות של קהילת Documentum xCP תשולב עם הדירוג והציונים שיעניק למתמודדים צוות שופטים אשר יכלול אנליסטים, מומחים בתעשייה ובכירים מטעם EMC. ההכרזה על הזוכים תתקיים במרץ 2011.

בארץ ישנם כבר 36 לקוחות גדולים של פתרונות דוקומנטום של EMC. המוצרים מיוצגים על ידי קבוצת המוצרים של נס טכנולוגיות, NessPRO, בראשה עומד דדי דבורסקי, נשיאה. בקבוצה הקימו אפילו חטיבה מיוחדת למוצרי דוקומנטום, בראשותו של אייל פלדמן. הלקוחות, רובם ככולם, גדולים: המגזר הצבאי והממשלתי, הסקטור הפיננסי (מגדל ביטוח ובנק הפועלים), תעשיה ומדעי החיים (נשר, טבע ואגן כימיקלים), וחברות היי-טק (אמדוקס, מארוול וטאואר). האם אחד הפתרונות הזוכים יהיה מישראל? בכנס של 2011 נראה על הבמה המרכזית מי ומי בגורפי הפרסים.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לפורטוגל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים