תוכן שיווקי

בעקבות אירוע רד האט סימפוזיום: שיחה עם חואן רובר, מנהל מכירות Jboss Enterprise מבית רד האט בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס

31/10/2010 15:19

מה קרה בשנת 2010 בעולם ובישראל בתחום ה-Middleware?
"חזינו בהתחזקות מגמת הצמיחה העולמית בתחום ה-Middleware יחד עם אימוץ הולך וגובר של אפליקציות ליבה מבוססות JAVA. זאת במקביל להכרה הגוברת ביתרונות של פתרונות קוד פתוח אשר אינה פוסחת גם על עולם ה-Middleware. ב-2010 אנו עדים לכך שארגוני Enterprise מובילים מעבירים יישומי Middleware לקוד פתוח בשל העלויות הגבוהות של הפתרונות המסורתיים וחוסר הגמישות הנלווית להם. ארגונים אלו מחפשים לשפר את ניצול השקעותיהם מבלי לפגוע בביצועים העסקיים וכל זאת מבלי לפרוץ את מסגרות התקציב הארגוניות".

מהו הבידול של JBoss לעומת המתחרים?
"JBoss Enterprise הוגדרה כ "Leader" בדוח 'ריבוע הקסם לשוק שרתי היישומים הארגוניים' של גרטנר. ההכרה של רד האט כמובילה בדוח מהווה חיזוק למגמת האימוץ הנראית בשוק. סוויטת הפתרונות של JBoss רחבה מאוד וכוללת בין היתר Application Server, פלטפורמת SOA, מנוע חוקים עסקיים JBoss Enterprise BRMS, פתרונות למפתחים JBoss Developer Studio ועוד. המודל העסקי הייחודי של רד האט מאפשר ליהנות מפתרון מוביל בתקציב נמוך באופן משמעותי לעומת המתחרים המבטיח ROI מהיר, תוך שמירה על איכות, יציבות, ביצועים, שיפור שביעות רצון בקרב המשתמשים והעלאת הפרודוקטיביות של אנשי ה-IT. אנו רואים בישראל ובעולם מגמה של מעבר מפתרונות Middleware של התחרות ל-JBoss Enterprise בארגונים כגון NYSE, AVIS, Union Bank ועוד. לקוחות אלו מדווחים על חיסכון בעלויות בשל פשטות הארכיטקטורה ויכולת מהירה של הפעלת יישומים חדשים לעומת המתחרים".

ספר על הפעילות העסקית של מטריקס בתחום JBoss.
"למטריקס פעילות ענפה בתחום הלינוקס והקוד הפתוח. החברה מציעה מודל תמיכה ייחודי ברמה העולמית ללקוחות רד האט בישראל. מודל זה מאפשר קבלת שירותי תמיכה בעברית, ללא הגבלת קריאות, עם כיסוי של 24/7 וזמן תגובה של עד שעה אחת. מרכז זה מהווה מוקד ידע מקצועי המקנה תמיכה טכנית בשלבי הפיתוח והיישום, תוך גיבוי מקצועי ממעבדות רד האט העולמית. במהלך השנה הנוכחית אנו עדים למגמה חיובית ובה לקוחות של גרסאות ה-Community של JBoss – גרסת הביטא של הפתרון מבצעים הגירה לגירסא המסחרית בסביבות הייצור.

היתרונות הבולטים בעבודה בגרסת ה-Enterprise התחדדו עוד יותר עם יציאת גרסת JBoss Enterprise 5, הארכיטקטורה החדשה של שהיא מציעה. Application Platform נוצרה במיוחד כדי לתמוך במגוון רחב יותר של עומסי עבודה תוך עבודה אופטימאלית בסביבות וירטואליות. ניתן לומר כי קיים בידול פונקציונאלי וטכנולוגי הולך וגובר בין גרסת הקהילה לגרסה המסחרית. רד האט ממליצה ללקוחותיה להשתמש בגרסת החינמיות לצורכי בדיקת טכנולוגיות חדשות וביצוע POCs בלבד. בנוסף, גרסת האנטרפרייז הינה שרת אפליקציה יותר דינאמי, יותר קל לפריסה והרחבה ובעל רכיבים מודולאריים המאפשרים התקנה על פי הצורך. בעבר, זה הושג באמצעות JMX, הארכיטקטורה הנוכחית מאפשר זאת באמצעות POJO.

אנו ממשיכים לעודד את השימוש בכלים המתקדמים של JBoss כגון קונסולת הניהול והניטור JBoss ON. לשם כך התחלנו במסורת חדשה ביחד עם מכללת הי-טק של סדנאות מקצועיות ללא תשלום ללקוחותינו אשר מתמקדות כל פעם בנושא טכנולוגי אחר מסל הפתרונות של רד האט בתחום ההתווכה כיום יש לנו לקוחות רבים בישראל אשר עושים שימוש בגרסאות הבטוחות והמסחריות המעניקות להם יציבות, ביצועים משופרים ושקט נפשי, ביניהם: בנק לאומי, מירס, הראל ביטוח, בזק, SunGard , מגדל ועוד. אנו אופטימיים ועל פי התחזיות צפויים להצטרף עוד מנויים רבים עד סוף השנה הנוכחית".

אירועים קרובים